بررسی راهکارهای افزایش کیفیت ارایه خدمات به ارباب رجوع در بانک کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی راهکارهای افزایش کیفیت ارایه خدمات به ارباب رجوع در بانک کشاورزی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی راهکارهای افزایش کیفیت ارایه خدمات به ارباب رجوع در بانک کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی راهکارهای افزایش کیفیت ارایه خدمات به ارباب رجوع در بانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی راهکارهای افزایش کیفیت ارایه خدمات به ارباب رجوع در بانک کشاورزی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه اکثر سازمان ها به منظور به انجام رساندن وظایف خود و نیز پویایی، نیازمند الگو و ابزار مناسبی برای ارزیابی و اطمینان کیفی از میزان رضایت مندی ارباب رجوعان هستند، چرا که براین باور رسیده اند که با افزایش کیفیت خدمات رضایت مشتریان بالا می رود و بدین طریق اثربخشی سازمان ارتقاء می یابد.هدف از این مقاله بررسی راهکارهای افزایش کیفیت ارایه خدمات به ارباب رجوع در بانک کشاورزی است. این مقاله از نوع توصیفی بوده و اطلاعات آن به صورت کتابخانه ای گردآوری شده است. نتایج نشان داد که ارایه خدمت باکیفیت از مهمترین عناصری است که موجب پیدایش رضایت مشتری می شود و تنها سازمان هایی می توانند این خدمت را به طور پایدار ارایه دهند که در مورد مشتری از نگرشی جامع برخوردار بوده و تعهد عمیقی به آن ها داشته باشند . همچنین نتایج نشان داد عملکرد کارکنان بانک کشاورزی مستقیم و معناداری بر رضایت ارباب رجوعان بانک از خدمات ارایه شده دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.