بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

مسیولیت اجتماعی سازمانی، از موضوعاتی است که اخیرا مورد توجه اکثر سازمان ها قرار گرفته است .در واقع امروزه مدیران، مشتریان و سهامداران سازمان ها دریافته اند که تمام سازمان ها فارغ از نوع فعالیت خود درقبال تمام سهامداران، محیط زیست و جامعه ای که درآن فعالیت می کنند، مسیول هستند امروزه مسیولیت اجتماعی شرکت برای اکثر سازمانها و مدیرانشان موضوعی مهم به شمار می رود.هدف از این مقاله بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی است. این مقاله از نوع توصیفی بوده و اطلاعات آن به صورت کتابخانه ای گردآوری شده است. یافته های مقاله نشان داد که رضایت از روابط و هویت به صورت مستقیم باعث وفاداری مشتریان می شوند، در حالیکه ابعاد مسیولیت اجتماعی سازمانی به صورت غیر مستقیم بر وفاداری تاثیر می گذارند. رفتار اخلاقی(بعد اخلاقی مسیولیت اجتماعی) بر عملکرد تجاری دریافت شده تاثیر گذاشته و باعث افزایش اعتماد مشتریان می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.