بخش بندی مشتریان به وسیله شبکه های عصبی با تکنیک نگاشت خودسازمانده ( SOM )مطالعه موردی بانک شهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بخش بندی مشتریان به وسیله شبکه های عصبی با تکنیک نگاشت خودسازمانده ( SOM )مطالعه موردی بانک شهر دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بخش بندی مشتریان به وسیله شبکه های عصبی با تکنیک نگاشت خودسازمانده ( SOM )مطالعه موردی بانک شهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بخش بندی مشتریان به وسیله شبکه های عصبی با تکنیک نگاشت خودسازمانده ( SOM )مطالعه موردی بانک شهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بخش بندی مشتریان به وسیله شبکه های عصبی با تکنیک نگاشت خودسازمانده ( SOM )مطالعه موردی بانک شهر :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر، سازمانها بیشتر توجه خود را به شناسایی نیازها و توقعات مشتریانشان متمرکز کردهاند و برای کارآمدتر شدن استراتژیهای بازاریابی و همچنین برای افزایش سهم بازارشان به بخش بندی مشتریان موجود و مشتریان بالقوه خود پرداختهاند. با توجه به اینکه امروزه فضای موجود بین بانک ها با حضور بانکهای خصوصی و انواع موسسات مالی و اعتباری که قابلیتهای بیشتری نسبت به بانک های دولتی دارند، رقابتیتر از گذشته شده است، توجه بانکها نیز به مسیله رضایت مشتریان و توجه خاص به آنچه که آنها میخواهند بیشتر شده است. در این پژوهش ضمن بیان ضرورت بخشبندی بازار، به یکی از تکنیکهای کارآمد در این زمینه یعنی شبکه عصبی SOM پرداخته شده است. پس از معرفی بانک شهر، به بخشبندی ۱۰۰۰ نفر از مشتریان حقیقی حسابهای جاری شعب تهران این بانک بر اساس مشخصههای جمعیت شناختی و رفتاری که از ادبیات پژوهش استخراج شده است پرداخته و بهترین معماری شبکه برای بخشبندی این مشتریان شناسایی شد و با توجه به این معماری بهینه، مشتریان به چها ر بخش تقسیم شدند که این چهار بخش عبارتند از: مشتریان هوشمند، مشتریان بیتفاوت، مشتریان سنتی و مشتریان کلان.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.