ارزیابی عوامل موثر (مراقبه، برخورد عادلانه، انتقاد دانش آموزان و رضایت تحصیلی) بر توسعه اخلاق آموزشی دانش آموزان مقطع متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عوامل موثر (مراقبه، برخورد عادلانه، انتقاد دانش آموزان و رضایت تحصیلی) بر توسعه اخلاق آموزشی دانش آموزان مقطع متوسطه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عوامل موثر (مراقبه، برخورد عادلانه، انتقاد دانش آموزان و رضایت تحصیلی) بر توسعه اخلاق آموزشی دانش آموزان مقطع متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عوامل موثر (مراقبه، برخورد عادلانه، انتقاد دانش آموزان و رضایت تحصیلی) بر توسعه اخلاق آموزشی دانش آموزان مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عوامل موثر (مراقبه، برخورد عادلانه، انتقاد دانش آموزان و رضایت تحصیلی) بر توسعه اخلاق آموزشی دانش آموزان مقطع متوسطه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر ارزیابی عوامل موثر (مراقبه، برخورد عادلانه، انتقاد دانش آموزان و رضایت تحصیلی) بر توسعه اخلاق آموزشی بوده است. جامعه آماری مورد مطالعه این تحقیق را کلیه دانش آموزان دوره متوسطه پسرانه مدارس غیردولتی آموزش و پرورش شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵- ۱۳۹۴بالغ بر ۸۷۸۹ نفرتشکیل داده اند . برای انتخاب گروه نمونه با استفاده از روش تصادفی خوشه ای چند مرحله ای با استفاده از جدول مورگان تعداد ۳۸۲ نفر انتخاب شدند. مقیاس های مورد استفاده در این پژوهش عبارت بوده است از پنج نوع پرسشنامه است:۱.پرسشنامه محقق ساخته مراقبه دانش آموزان (مشتمل بر۱۵ گویه)،۲. پرسشنامه محقق ساخته برخورد عادلانه با دانش آموزان (مشتمل بر۱۸ گویه)،۳. پرسشنامه محقق ساخته انتقاد دانش آموزان(مشتمل بر۲۱ گویه)، ۴. پرسشنامه محقق ساخته رضایت تحصیلی (مشتمل بر۱۲ گویه)، ۵. پرسشنامه محقق ساخته توسعه اخلاق آموزشی ( مشتمل بر ۱۰ گویه). روایی پرسشنامه ها به روش روایی محتوا و پایایی با روش آلفای کرونباخ مورد بررسی قرار گرفت. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSSv.20 به صورت آمار توصیفی (شامل جدول توزیع فراوانی، میانگین، درصد، انحراف معیار) و آمار استنباطی(روش همبستگی و رگرسیون ) استفاده گردید. نتایج نشان داد که متغیرهای مراقبه، انتقاد، برخورد عادلانه ورضایت رابطه مثبت و معناداری با توسعه اخلاق آموزشی دارند و حدود ۴۷ درصد از تغییرات اخلاق آموزشی را تبیین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.