استراتژی مدیریت انرژی مبتنی بر منطق فازی برای کاهش مصرف سوخت در خودروهای هیبرید الکتریکی in-plug


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استراتژی مدیریت انرژی مبتنی بر منطق فازی برای کاهش مصرف سوخت در خودروهای هیبرید الکتریکی in-plug دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استراتژی مدیریت انرژی مبتنی بر منطق فازی برای کاهش مصرف سوخت در خودروهای هیبرید الکتریکی in-plug  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی مدیریت انرژی مبتنی بر منطق فازی برای کاهش مصرف سوخت در خودروهای هیبرید الکتریکی in-plug،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استراتژی مدیریت انرژی مبتنی بر منطق فازی برای کاهش مصرف سوخت در خودروهای هیبرید الکتریکی in-plug :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

خودروهای هیبرید الکتریکی پلاگین، خودروهای هیبرید الکتریکی هستند که با اتصال به شبکه برق شارژ میشوند.خودروهای پلاگین توانایی کار در مد تماما الکتریکی یا مد ترکیبی که در آن باتری و موتور درونسوز همزمان خودرو را میرانند، دارند مدیریت انرژی در این خودروها مسالهای مهم است ، زیرا بهطور قابل ملاحظهای عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.بنابراین، طراحی یک روش کنترلی مناسب حایزاهمیت است .برنامهریزی پویا یک روش بهینهسازی آفلاین است که جواب بهینه را در اختیار قرار میدهد.اما بدلیل حجم محاسبات بالا اجرای آندر کاربردهای آنلاین امکانپذیر نیست .استراتژیهای مبتنی بر قواعد میتوانند به عنوان روشی در اجراهای آنلاین به کار برده شوند. از آنجایی که سیستم نیرومحرکه هیبرید سیستمی غیرخطی و متغیر بازمان است ، منطق فازی منطقیترین روش برای حل مسیله کاهش مصرف سوخت در این خودروهاست . اما این روش جواب بهینهای نمیدهد.در این مقاله از برنامهریزی پویا برای تعیین قواعد کنترلکننده فازی استفاده شده اس . پارامتر بازده موتور الکتریکی به عنوان یکی از ورودیهای سیستم فازی، وابستگی روش به چرخه رانندگی خاص را از بین میبرد. هدف از این استراتژی کاهش مصارف سوخت در تمامیچرخههای رانندگی میباشد.استراتژی پیشنهادی بر روی خودروی مفروض شبیه سازی شده و با نتایج حاصل از شبیهسازی برنامهریزی پویا، مقایسه شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.