وفاداری رفتاری به برند و تداعی هایی که برند برای مصرف کننده دارد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 وفاداری رفتاری به برند و تداعی هایی که برند برای مصرف کننده دارد دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد وفاداری رفتاری به برند و تداعی هایی که برند برای مصرف کننده دارد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی وفاداری رفتاری به برند و تداعی هایی که برند برای مصرف کننده دارد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن وفاداری رفتاری به برند و تداعی هایی که برند برای مصرف کننده دارد :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

تداعی های برند )برای مصرف کننده( بخش اصلی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری ۱ است، و وفاداری رفتاری به برند یک نتیجه دلخواه از ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری است. در این تحقیق، داده های اعضای واجد شرایط خرید ۲ و نظرسنجی های )پیمایش ها( مشتری ۳ با ادغام می شوند تا رابطه بین یک وفاداری رفتاری مشتری در گذشته ۴ و تمایل در حال حاضر ۵برای داشتن تداعی های برند آشکار شود. نتایج ۶ در جایی که، افراد با یک تناوب خرید بالاتر و سهم بیشتر از نیازمندی ها به طبقه محتمل تر است که تداعی های برند داشته باشند یک رابطه مثبت را نشان می دهد. این نتایج همچنین نشان می دهندکه سهم از نیازمندی ها به طبقه نسبت به تناوب خرید محرک بزرگتری است. این نتایج پیشنهاد می دهند که استفاده از رقیبان اثر میرا ۷تری بر تداعی های برند نسبت به اثر تقویت کننده خرید متناوب از برند ۸ دارد. این نتایج مفاهیم مهمی برای مدلسازی تداعی های برند، مخصوصا با استفاده از داده ها در یک مقطع زمانی ۹ دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.