نقش درک مشتری از برند: تصویر قیمتی، تصویر برند و ریسک درک شده برند بر قصد خرید برندهای داخلی در شرایط اقتصاد مقاومتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش درک مشتری از برند: تصویر قیمتی، تصویر برند و ریسک درک شده برند بر قصد خرید برندهای داخلی در شرایط اقتصاد مقاومتی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش درک مشتری از برند: تصویر قیمتی، تصویر برند و ریسک درک شده برند بر قصد خرید برندهای داخلی در شرایط اقتصاد مقاومتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش درک مشتری از برند: تصویر قیمتی، تصویر برند و ریسک درک شده برند بر قصد خرید برندهای داخلی در شرایط اقتصاد مقاومتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش درک مشتری از برند: تصویر قیمتی، تصویر برند و ریسک درک شده برند بر قصد خرید برندهای داخلی در شرایط اقتصاد مقاومتی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه با ظهور انواع مختلف برند محصولات، رقابت در بین صاحبان این برندها نسبت به گذشته شدت گرفته است. به طوریکه تلاش برای حفظ و جذب مشتریان به عنوان چالشیترین موضوعی است که صاحبان برندهای مختلف با آن مواجه هستند. یکی از عواملی که میتواند بر قصد خرید مشتری تاثیرگذار باشد، ادراک مشتریان از برند است. پژوهشحاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر جمعآوری دادهها توصیفی پیمایشی میباشد. یافتههای پژوهش، حاصل مطالعات کتابخانهای و پرسشنامهای است و با توجه به دیدگاه ۵۸۳ نفر از مشتریان برندهای مختلف که تعدادشان توسط فرمولکوکران از جامعه نامحدود تخمین زده شده و از طریق روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شدهاند، صورت گرفته است. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از آمار توصیفی)میانگین، پراکندگی و …( و آمار استنباطی)مدلسازی معادلات ساختاری( از طریق دو نرم افزارPLS و SPSSانجام شده است. نتایج بدست آمده از ضرایب مسیر نشان میدهد که ادراک مشتریان از برندهای داخلی بیشترین همبستگی را از بین سه مولفه خود با مولفه ریسک درک شده برند داشته است. همچنین نتایج بدست آمده از معادلات ساختاری نشان می دهد که ادراک مشتریان از برندهای داخلی تاثیر مثبت و معناداری بر قصدخرید آنها در شرایط اقتصاد مقاومتی دارد. در این میان تصویر برند و تصویر قیمتی دارای اثر مثبت و ریسک درک شده برند دارای تاثیر منفی بر قصد خرید برندهای داخلی میباشد. قابل ذکر است که تصویر برندهای داخلی بیشترین تاثیر را بر قصد خرید مشتریان به جا میگذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.