نقش تعدیلگرهای فاصله روانی میان بازار داخلی و خارجی و درگیری صادراتی شرکت در تاثیراستراتژی صادرات سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی و عملکرد بازار صادراتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تعدیلگرهای فاصله روانی میان بازار داخلی و خارجی و درگیری صادراتی شرکت در تاثیراستراتژی صادرات سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی و عملکرد بازار صادراتی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تعدیلگرهای فاصله روانی میان بازار داخلی و خارجی و درگیری صادراتی شرکت در تاثیراستراتژی صادرات سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی و عملکرد بازار صادراتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تعدیلگرهای فاصله روانی میان بازار داخلی و خارجی و درگیری صادراتی شرکت در تاثیراستراتژی صادرات سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی و عملکرد بازار صادراتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تعدیلگرهای فاصله روانی میان بازار داخلی و خارجی و درگیری صادراتی شرکت در تاثیراستراتژی صادرات سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی و عملکرد بازار صادراتی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش تعدیلگری متغیرهای فاصله روانی میان بازار داخلی و خارجی و درگیری صادراتی شرکت در زمینه تاثیر استراتژی صادرات سازگار با محیطزیست بر مزیت رقابتی و عملکرد بازار صادراتی میباشد. جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران و کارشناسان شرکتهای صادرکننده محصولات غذایی در شهر تهران میباشد. بر طبق فرمول تعیینحجم نمونه کوکران، تعداد ۱۹۶ نفر از جامعه آماری بهعنوان نمونه و با استفاده از روش نمونهگیری در دسترس گزینش شدند. بهمنظور گردآوری دادهها از پرسشنامه استاندارد استفاده شده و دادههای گردآوری شده نیز با استفاده از مدلیابی معادلاتساختاری و نرمافزار ایموس مورد تجزیهوتحلیل قرار گرفتند. یافتههای حاصل از این تجزیهوتحلیل حاکی از آن است که نگرانیهای محیطی کشور خارجی، حساسیت سبز بودن مدیران ارشد و فرهنگ سازمانی بر استراتژی صادرات زیستمحیطیشرکت تاثیر مثبت و معناداری دارد ولی معناداری شدت رقابت بر استراتژی صادرات زیستمحیطی مورد تایید قرار نگرفت. همچنین مشخص شد استراتژی صادرات زیستمحیطی شرکت بر مزیت رقابتی تمایز محصول صادراتی، مزیت رقابتی رهبری هزینه و عملکرد بازار صادرات تاثیر مثبت و معناداری دارد. تاثیر مثبت و معنادار تمایز محصول و رهبری هزینه نیز بر عملکردبازار صادرات مورد تایید واقع شد. نقش تعدیلگر مثبت فاصله روانی میان بازار داخلی و خارجی در تاثیر استراتژی صادرات زیستمحیطی شرکت بر تمایز محصول و رهبری هزینه نیز پذیرفته شد ولی درگیری صادراتی فقط تاثیر استراتژی صادراتزیستمحیطی شرکت بر مزیت رقابتی تمایز محصول صادراتی را تعدیل میکند. نهایتا نیز تاثیر مثبت و معنادار عوامل تعیینکننده استراتژی صادرات زیستمحیطی شرکت بر گرایشات زیست محیطی شرکت و گرایشات زیستمحیطی شرکت براستراتژی صادرات سازگار با محیطزیست مورد تایید قرار گرفت. مبتنی بر یافتههای تحقیق میتوان اینگونه نتیجه گرفت که توسعه استراتژیهای صادراتی سازگار با محیط زیست علیرغم هزینههای بالای اولیه خود، میتواند در بلندمدت فراهم کننده مزیتهای رقابتی پایدار برای شرکتهای صادراتی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.