مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مسولیت اجتماعی شرکت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مسولیت اجتماعی شرکت ها دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مسولیت اجتماعی شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مسولیت اجتماعی شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مسولیت اجتماعی شرکت ها :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

از تکنیک های موثر در عصر حاضر و در بازارهای درحال اشباع، با توجه به اهداف بازاریابی ارزش محور، توسعه مفهوم مسیولیت اجتماعی شرکت در کالبد محصولات و خدمات است. این مطالعه با عنوان بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مسولیت اجتماعی شرکت ها انجام گرفت. روش انجام پژوهش کمی از شاخه مطالعات توصیفی- پیمایشی، از نظر زمانیمقطعی و از لحاظ هدف کاربردی بود. با توجه به هدف و نفر از کارکنان شرکتهای تولیدی- خدماتی به صورت تصادفی ساده به عنوان حجم ۶۰ ماهیت تحقیق تعداد نمونه انتخاب شدند. ابزار اصلی علاوه بر مطالعات کتابخانه ای یک پرسشامه محقق ساخته بود که میزان پایایی آن بوسیله آزمون آلفای کرونباخ ۸۴ % تعیین شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها ازروشهای آمار توصیفی و استنباطی و نرم افزارspss نسخه ۲۲ بهره گرفته شد. نتایج نشان داد که بازاریابی اجتماعی ومولفه های آن دارای تاثیر مثبت معناداری بر مسولیت اجتماعی شرکت ها دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.