مطالعه اثربخشی ابعاد شخصیت بر کارآفرینی در بین صاحبان صنایع کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه اثربخشی ابعاد شخصیت بر کارآفرینی در بین صاحبان صنایع کوچک و متوسط دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه اثربخشی ابعاد شخصیت بر کارآفرینی در بین صاحبان صنایع کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه اثربخشی ابعاد شخصیت بر کارآفرینی در بین صاحبان صنایع کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه اثربخشی ابعاد شخصیت بر کارآفرینی در بین صاحبان صنایع کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی اثربخشی ابعاد شخصیت بر کارآفرینی انجام گرفته است. این تحقیق از نظر هدف، یک تحقیق کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها از نوع پیمایشی و از نظر روش تحلیل داده ها از نوع همبستگی میباشد. از ابزار پرسشنامه برای اندازه گیری متغیرهای تحقیق حاضر استفاده شد. نمونه مورد مطالعه در این تحقیق شامل ۱۱۳ نفراز صاحبان صنایع کوچک و متوسط شهرستان مراغه بود، که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردید. نتایج مدلسازی معادلات ساختاری نشان دهنده رابطه معنادار ابعاد شخصیتی بر کارآفرینی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.