مصورسازی دادههای بازار سهام با شبکه ی عصبی نگاشت خودسازمانده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مصورسازی دادههای بازار سهام با شبکه ی عصبی نگاشت خودسازمانده دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مصورسازی دادههای بازار سهام با شبکه ی عصبی نگاشت خودسازمانده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مصورسازی دادههای بازار سهام با شبکه ی عصبی نگاشت خودسازمانده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مصورسازی دادههای بازار سهام با شبکه ی عصبی نگاشت خودسازمانده :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مصورسازی اطلاعات یکی از حوزههای علوم رایانه است که با نوآوری در ارایهی مقادیر عظیم اطلاعات ارتباط دارد ودارای استعداد زیادی برای استخراج دانش از داده است. بازار سهام، یکی از مواردی است که دادههای بسیار زیادی دارد و این دادهها، با گذر زمان، بهطور مرتب در حال تغییر هستند. پیدا کردن الگوهای مفید در دادههای بازار سهام، نیازمندمهارت تحلیلی بالا و تلاش بسیار زیادی است. برای تحلیل آسانتر، یکی از ابزارهایی که میتواند بسیار کمککننده باشد، استفاده از شبکههای عصبی است. در میان شبکههای عصبی، الگوریتم یادگیری بدون نظارت که نگاشت خودسازماندهنامیده میشود، میتواند برای کاهش بعد دادهها به کار رود. درواقع، با کمک این الگوریتم میتوان دادههای با ابعاد بالا را بهدادههای دوبعدی تبدیل کرد و سپس با خوشهبندی دادههای دوبعدی به تحلیل آسانتر دادهها پرداخت. در این پژوهش، ابتدا چهل شرکت مختلف، بر اساس هشت ویژگی مالی معین، با کمک الگوریتم خودسازمانده خوشهبندی شدند. سپسU این خوشهبندی بر اساس هر یک از ویژگیها بهطور جداگانه انجام شد. نتایج حاصل از مصورسازی دادهها با ماتریس نشان داد که شرکتهایی که در تعداد بیشتری از ویژگیها به یکدیگر شباهت داشتند، در خوشهبندی کلی نیز در خوشههای یکسان قرار گرفتند و الگوریتم SOMنتایج صحیح و منطقی را ارایه کرد که طبق این نتایج، مدیران و سرمایهگذاران شرکتها با صرف زمان کمتر و شیوهای آسانتر میتوانند شرکتهای دیگر را برای ایجاد روابط تجاری مابین خودشان و یا برای رقابت در بازار شناسایی کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.