شناسایی عوامل کلیدی موثر بر ارزیابی و انتخاب توزیعکننده و تحلیل روابط آنها در شرکت فرآوردههای لبنی مالگا با استفاده از تکنیک دیمتل فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل کلیدی موثر بر ارزیابی و انتخاب توزیعکننده و تحلیل روابط آنها در شرکت فرآوردههای لبنی مالگا با استفاده از تکنیک دیمتل فازی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل کلیدی موثر بر ارزیابی و انتخاب توزیعکننده و تحلیل روابط آنها در شرکت فرآوردههای لبنی مالگا با استفاده از تکنیک دیمتل فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل کلیدی موثر بر ارزیابی و انتخاب توزیعکننده و تحلیل روابط آنها در شرکت فرآوردههای لبنی مالگا با استفاده از تکنیک دیمتل فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل کلیدی موثر بر ارزیابی و انتخاب توزیعکننده و تحلیل روابط آنها در شرکت فرآوردههای لبنی مالگا با استفاده از تکنیک دیمتل فازی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه تصمیمگیری دربارهی ارزیابی و انتخاب توزیعکننده، یکی از مسایل مهم و پیچیدهی پیش روی مدیران وتولیدکنندگان است. چرا که ازطرفی این تصمیمات زمانبر بوده و ازدیگر سو بر سایر تصمیمات کانال موثر است. علاوه بر این، معیارهای ارزیابی اغلب با یکدیگر در تضاد و تعارض میباشند. از اینرو، مدیران و تولیدکنندگان در پی یافتن راهحل-هایی میباشند، که علاوه بر داشتن دقت لازم، روند ارزیابی را تسهیل و تسریع نماید. یکی از مهمترین گامهای تصمیم- گیری شناسایی عوامل کلیدی موثر بر روند تصمیمگیری است. لذا در پژوهش حاضر سعی شد، با مرور جامع بر مطالعاتانجام شده در زمینه ارزیابی و انتخاب توزیعکننده و بهرهگیری از خبرگان شرکت فرآوردههای لبنی مالگا، در ابتدا این عوامل کلیدی شناسایی و سپس روابط بین آنها با بهرهگیری از تکنیک دیمتل فازی تحلیل گردد. نتایج نشان داد مهم- ترین عامل برای کارشناسان شرکت سطح پوشش بازار توزیعکننده است و این عامل در گروه عوامل تاثیرپذیر قرار دارد،همچنین مهمترین بعد نیز تجربه بازاریابی است که یک عامل تاثیرگذار است. ازسوی دیگر در میان ابعاد تاثیرگذارترین بعد توانایی لجستیک و تاثیرپذیرترین توانایی مالی و در میان معیارها تاثیرگذارترین عامل فضای سردخانه و تاثیر پذیرترین تاخیر در پرداخت میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.