رتبه بندی بزرگراههای کلان شهر تهران با تاکید بر عوامل انسانی موثر در ترافیک با استفاده از ترکیب تکنیک آنتروپی شانون و TOPSIS


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی بزرگراههای کلان شهر تهران با تاکید بر عوامل انسانی موثر در ترافیک با استفاده از ترکیب تکنیک آنتروپی شانون و TOPSIS دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی بزرگراههای کلان شهر تهران با تاکید بر عوامل انسانی موثر در ترافیک با استفاده از ترکیب تکنیک آنتروپی شانون و TOPSIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی بزرگراههای کلان شهر تهران با تاکید بر عوامل انسانی موثر در ترافیک با استفاده از ترکیب تکنیک آنتروپی شانون و TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی بزرگراههای کلان شهر تهران با تاکید بر عوامل انسانی موثر در ترافیک با استفاده از ترکیب تکنیک آنتروپی شانون و TOPSIS :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توسعه بزرگراههای شهری و بکارگیری ابزارهای کنترل ترافیک بزرگراهی، توجه بیش از بیش مدیران ترافیک شهری به نقش عوامل انسانی در افزایش حجم ترافیک و تصادفات ضروری است. افزایش روزانه تقاضای مسافرتهای درون شهری و محدودیتهای موجود در ظرفیت و کارایی مسیرهای تردد، از جمله بزرگراهها باعث شده است، شهروندان مدت زمان زیادی را در ترافیک سپری کرده و به دنبال آن، زمان تاخیر و رسیدن به مقصد افزایش یابد. هدف پژوهش حاضر، طبقهبندی یازده بزرگراه پرتردد در کلان شهر تهران با توجه به عوامل انسانی شناسایی شده، با استفاده از مدل تلفیقی ANTROPI-TOPSIS میباشد. از این رو؛ پس از شناسایی عوامل انسانی تاثیرگذار در افزایش ترافیک بزرگراهها، اوزان شاخصها توسط تکنیک ANTROPI تعیین و جهت رتبهبندی بزرگراهها از تکنیک TOPSIS استفاده شده است. نتایج مطالعه نشان میدهد؛ بزرگراه آیت ا… حکیم دارای بالاترین رتبه در میان بزرگراههای مورد مطالعه بوده و پس از آن، بزرگراه همت (شریعتی تا پل فجر) و بزرگراه کردستان در رتبههای دوم و سوم قرار دارند. لذا، مدیران شهری باید با توجه به امتیاز هر یک از عوامل انسانی در هر بزرگراه و همچنین اولویتبندی نهایی بزرگراههای مورد مطالعه، اقدام به تصمیم-گیری و اتخاذ سیاستهای لازم در راستای کاهش ترافیک و پیامدهای ناشی از آن بنمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.