رابطه شبکههای اجتماعی بر فرهنگ سازمانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاهآزاد اسلامی کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه شبکههای اجتماعی بر فرهنگ سازمانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاهآزاد اسلامی کرمانشاه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه شبکههای اجتماعی بر فرهنگ سازمانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاهآزاد اسلامی کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه شبکههای اجتماعی بر فرهنگ سازمانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاهآزاد اسلامی کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه شبکههای اجتماعی بر فرهنگ سازمانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاهآزاد اسلامی کرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی نقش استفاده از شبکههای اجتماعی در فرهنگ سازمانی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه انجام می شود. در این پژوهش دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه در سال ۹۵-۹۴ به عنوان جامعه آماری انتخاب گردیدندکه از بین آنها ۳۹۴ نفر در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا که دارای گوشی هوشمند بودند به شیوه نمونهگیری تصادفی طبقهای انتخاب شدند. پایایی پرسشنامههای شبکههای اجتماعی و فرهنگ سازمانی به ترتیب ۸۶/۰ و ۸۶/۰بدست آمد و روایی پرسشنامه به شیوه روایی صوری با نظر متخصصان رشتههای مرتبط تایید شد. همچنین روایی عاملی به شیوه تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عاملی تایید محاسبه و تایید شد.نتایج حاصل از آزمون فرضیههای پژوهش نشان میدهد بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و فرهنگ سازمانی رابطه مثبت و معنیدار وجود دارد. همچنین اشخاصی که در گروههای مختلف اجتماعی عضویت دارند میزان متفاوتی از مشارکت، قانون مداری، مسیولیتپذیری و در کل، فرهنگ سازمانی را نشان دادند. تحلیلهای بیشتر و مقایسه میانگینهای گروهها نشان داد افرادی که در گروههای آموزشی، فرهنگی، همکلاسی، خبری، فرهنگی، همکاران، علمی و اجتماعی عضویت داشتهاند در فرهنگ سازمانی به ترتیب بالاترین میانگین را به دست آوردهاند و گروههای دوستان، چت و تبادل عکس و فیلم کمترین نمره را در فرهنگ سازمانی بدست آوردهاند.نتایج پژوهش نشان میدهد پسرها بیشتر از دخترها از اینترنت و شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. همچنین مقایسه میانگینها نشان میدهد رشتههای گروه رشتههای علوم تجربی، فنی و مهندسی، علوم انسانی و هنر به ترتیب بیشترین و کمترین استفاده را از شبکههای اجتماعی داشتهاند و نتایج بدست آمده از مقایسه میانگینها و آزمونهای پسین حاکی ازآن است که به ترتیب مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، کاردانی و دکترا بیشترین تا کمترین میزان استفاده را از شبکه اجتماعی داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.