رابطه بین حسابداری و بازاریابی با رویکرد استراتژیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین حسابداری و بازاریابی با رویکرد استراتژیک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین حسابداری و بازاریابی با رویکرد استراتژیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین حسابداری و بازاریابی با رویکرد استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین حسابداری و بازاریابی با رویکرد استراتژیک :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در محیط پیچیده و پویا امروزی بازاریابی همواره به عنوان بخشی از فرآیند کسب وکار مطرح بوده و امروزه طرز نگرش به بازاریابی تغییر کرده است. بازاریابی از طریق درگیرکردن سازمانها با تمرکز بر فعالیتهایی که بیشترین تاثیر را با کمترین تلاش ایجاد میکنند به کسب درآمد بیشتر سوق میدهد، بازاریابی استراتژیک کمک میکند تا فعالیتهای بازاریابی بهبالاترین میزان بهرهوری منجر شود و حسابداری نیز در مسیر رسیدن به این مهم میتواند گام موثری بردارد به طوری که با تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی و اطلاعات غیرمالی شرایطی را برای اتخاذ تصمیمات مدیران در رابطه بازاریابی محصولات وخدمات فرآهم آورد. بررسی این موضوع میتواند مهم باشد چرا که شرکتها در استفاده از حرفه حسابداری و بازاریابی به طور ترکیبی و کارا، غافل و بیبهرهاند و این مهم میتواند از طرق مختلف به عنوان نمونه توسعه رابطه حسابداری وبازاریابی با اداره نمودن و درگیر کردن مسایل و فرآیندهای درون سازمانی و یا توسعه رابطه بازاریابی و حسابداری با تبدیل فرآیندهای خلق ارزش به بعد پولی تحقق یابد که در نهایت منجر به ایجاد وضعیت رقابتی امن برای حضور در محیط تجاری میشود. هدف این مقاله بررسی متون تحقیقات بین رشته ای در مورد بازاریابی و حسابداری است، در این تحقیقنشان دادیم که چگونه با ایجاد یک رابطه منطقی و دوطرفه بین رشته حسابداری و بازاریابی می توان به یک ساختاری نظاممند برای توسعه و پیشرفت سازمان دست یافت، همچنین در این تحقیق بررسی نمودیم که حسابداری مدیریت به عنوان یک بازوی مدیریت به چه صورت می تواند با نگاه استراتژیک رابطه بین حسابداری و بازاریابی را استحکام بخشد، در این مقاله بحث نمودیم که تحقیقات بین رشته ای با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.