تفاوت رفتار خرید متظاهرانه بر اساس ویژگی های شخصیتی و الگوهای مصرفی درزمینه لباس های گران قیمت و مد روز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تفاوت رفتار خرید متظاهرانه بر اساس ویژگی های شخصیتی و الگوهای مصرفی درزمینه لباس های گران قیمت و مد روز دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تفاوت رفتار خرید متظاهرانه بر اساس ویژگی های شخصیتی و الگوهای مصرفی درزمینه لباس های گران قیمت و مد روز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تفاوت رفتار خرید متظاهرانه بر اساس ویژگی های شخصیتی و الگوهای مصرفی درزمینه لباس های گران قیمت و مد روز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تفاوت رفتار خرید متظاهرانه بر اساس ویژگی های شخصیتی و الگوهای مصرفی درزمینه لباس های گران قیمت و مد روز :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

عوامل خودآگاهی عمومی، مادیگرایی و سطح پایین عزت نفس مردم، به ارتباط آنها با مصرف متظاهرانه تاثیرگذار است. تحقیق حاضر به منظور ارزیابی رابطه بین مصرف متظاهرانه در زمینه لباس گرانقیمت و مد روز و نیز تعیین چگونگی تغییر مصرف متظاهرانه با ویژگیهای شخصیتی و الگوهای مصرف و نیز در جهت بررسی ارتباط بین مسایلجمعیت شناختی و رفتار خرید و خرید متظاهرانه از رویکرد کمی بهره میگیرد. با تمرکز بر روی لباس، خودآگاهی عمومی، مادی گرایی و دامنه خاص عزت نفس در رابطه با دو ویژگی مد روز و گران قیمت بودن لباس مورد بررسی و با استفاده از یک نمونهاز ۲۷۰ جوان که دارای ۱۸ تا ۳۵ سال سن و دارای مدرک یا مهارت فنی بوده و در یکی از بخش های اداری، مدیریتی و یا حرفه ای مشغول به کار باشند، مقاله پنج عامل را در سه سطح مصرف متظاهرانه لباس )کم، متوسط و بالا( مقایسه شده است.یافتهها نشان می دهد بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی و سطوح مختلف مصرف متظاهرانه معنیدار نیستند. لذا رابطهای بین هیچ یک از متغیرهای جمعیت شناختی و سطوح مختلف مصرف متظاهرانه وجود ندارد. همچنین رابطه بین مصرف متظاهرانه و خودآگاهی عمومی، مادی گرایی و عزت نفس در مورد لباس گران قیمت و لباس مدروز تایید شده و نیز رابطهای بین هیچ یک از متغیرهای جمعیت شناختی و سطوح مختلف مصرف متظاهرانه وجود ندارد. این مطالعه دیدی نسبت به مصرف نمایشی در زمینه لباس و ارتباط آن با خودآگاهی عمومی، مادی گرایی و عزت نفس به عنوان آنها به ابعاد و گران قیمت و مد روز مربوطفراهم می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.