تحلیلی بر روشها و مدلهای سنجش اثربخشی بازاریابی شرکتها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیلی بر روشها و مدلهای سنجش اثربخشی بازاریابی شرکتها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیلی بر روشها و مدلهای سنجش اثربخشی بازاریابی شرکتها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیلی بر روشها و مدلهای سنجش اثربخشی بازاریابی شرکتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیلی بر روشها و مدلهای سنجش اثربخشی بازاریابی شرکتها :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در عصرکنونی همه شرکتهای موفق یک وجه اشتراک دارند وآن اینکه همگی به مشتری توجه زیادی میکنند و تمام سعی خود را معطوف به بازاریابی میکنند. در واقع هیچ سازمانی کوچک یا بزرگ، انتفایی یا غیر انتفایی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. بازاریابی امری ضروری در کسب و کار محسوبمیشود و مسیولیت رشد سودآور را برای شرکت دارد. فعالیتهای بازاریابی برای شرکتها بسیار سخت شده است چرا که بازاریابی موفق شرکتها را وادار میکند که برای بدست آوردن وحفظ مشتریان، منابع قابل توجهی را به این حوزهاختصاص دهند. از این رو برای ایجاد فرآیندهای کسبوکار، تضمین اثربخشی بازاریابی به یک ضرورت تبدیل شده است. اثربخش بودن فعالیتهای بازاریابی میتواند بیشترین تاثیر را بر موفقیت سازمانها داشته باشد. این مقاله به بررسی مدلهای هالی و لینچ) ۱۹۸۵ (، کارسون) ۱۹۹۰ (، کاتلر) ۱۹۹۷ ( برای اثربخشی بازاریابی میپردازد وآنها را باهم مقایسه میکند و نقدهای مطرح شده نسبت به مدل کاتلر را بررسی میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.