تاثیر مدیریت دانش بر کسب رضایت مشتری و عملکرد سازمانی مورد مطالعه شرکت گلها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت دانش بر کسب رضایت مشتری و عملکرد سازمانی مورد مطالعه شرکت گلها دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت دانش بر کسب رضایت مشتری و عملکرد سازمانی مورد مطالعه شرکت گلها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت دانش بر کسب رضایت مشتری و عملکرد سازمانی مورد مطالعه شرکت گلها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت دانش بر کسب رضایت مشتری و عملکرد سازمانی مورد مطالعه شرکت گلها :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه نقش تاثیرگذار دانش در کسب مزیت رقابتی برکسی پوشیده نیست و با درنظرگرفتن اهمیت مشتری در دنیای رقابتی ، توجه به دانش مشتری یکی از الویت های سازمان های امروزی محسوب میشود .سازمان ها برای دستیابی به این مهم و عملکرد سازمانی بهتر در این زمینه باید به دنبال روش های مختلف کسب و حفظ رضایت مشتری باشند. دراینپژوهش سعی شده است تا ازطریق ارایه یک چارچوب مفهومی نقش دانش مشتریان در میزان رضایتمندی آنان وعملکرد سازمانی نشان داده شود . برای این منظور با استفاده از ادبیات پژوهشی موضوع، چارچوبی مفهومی طراحی گردید .سپسبه اعتبارسنجی این چارچوب مفهومی پرداخته میشود. در ادامه این چارچوب مفهومی در شرکت گلها مورد بررسی قرار میگیرد. یافته های این پژوهش نشان میدهد که بین انواع دانش مشتری که مشتمل بر دانش درباره مشتری ،دانش ازمشتری و دانش برای مشتری است و نیز رضایت مشتری عملکرد سازمانی رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد و برای کسب رضایت مشتری و، عملکرد سازمانی مدیریت انواع دانش مشتری وعاملی تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.