تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در عصر اقتصاد مبتنی بر دانش، فعالیت های ارزش آفرین سازمان ها فقط متکی بر دارایی های مشهود آنها نیست، بلکه توانمندی سازمان ها در به کارگیری دارایی های نامشهود، قدرت اصلی ارزش آفرینی آنها را شکل می دهد. بر اساس یک تحقیق، حدود ۸۰ درصد از دارایی های شرکت های بزرگ جهان و بنگاه های اقتصادی را دارایی های نامشهود و ارزشهای معنوی تشکیل می دهد. یکی از مهم ترین دارایی های نامشهود شرکت ها علایم تجاری آنها است که شامل نام و نشان تجاری محصولات و نام و نشان تجاری شرکت می باشد، از این رو با بررسی نحوه اثر گذاری تبلیغات می توانعناصری را که تاثیر بیشتری بر ارتقاء برند دارند، شناسایی نموده و در استراتژی های بازاریابی بر روی این عناصر تمرکز نموده و منابع بیشتری را به آنها اختصاص داد. بر این اساس، هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.