بهبود موفقیت بازاریابی: نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود موفقیت بازاریابی: نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود موفقیت بازاریابی: نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود موفقیت بازاریابی: نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود موفقیت بازاریابی: نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

سازمانهای موفق استراتژی های بازاریابیشان را با تغییرات بازار هماهنگ می کنند. عوامل محدودکننده، از قبیل فروشنده، چون قادر به عضویت خود در شبکه های اجتماعی بیرون از سازمان هستند، نقش کلیدی را در توسعه دانش بازار بازی می کنند. با این وجود، اگر این دانش با محدودیت های خاص خود ثابت بماند، نمی تواند بهطور اثربخش مورد استفاده قرار گیرد تا عملکرد شرکت را بهبود بخشد. این مطالعه مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی را مطالعه می کند و توانایی آن را جهت افزایش موفقیت بازار بررسی خواهد کرد )یعنی نوآوری ها در برنامه بازاریابی، کارایی نسبی، و اثربخشی نسبی(. بعلاوه، با بررسی ۵ فرضیه قبلی جهت اثرات مبادله دانش ضمنی، راهکارهایی را جهت مدیران فروش و بازاریابی ارایه می کند، که مایل به بهبود مبادله دانش ضمنی و در نتیجه موفقیت بازاریابی هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.