بررسی نقش و اثرات ویژگی های جمعیت شناختی ، روانشناختی و کسب و کار الکترونیک بروفاداری الکترونیک جامعه ی دانشجویی مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش و اثرات ویژگی های جمعیت شناختی ، روانشناختی و کسب و کار الکترونیک بروفاداری الکترونیک جامعه ی دانشجویی مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه گیلان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش و اثرات ویژگی های جمعیت شناختی ، روانشناختی و کسب و کار الکترونیک بروفاداری الکترونیک جامعه ی دانشجویی مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش و اثرات ویژگی های جمعیت شناختی ، روانشناختی و کسب و کار الکترونیک بروفاداری الکترونیک جامعه ی دانشجویی مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش و اثرات ویژگی های جمعیت شناختی ، روانشناختی و کسب و کار الکترونیک بروفاداری الکترونیک جامعه ی دانشجویی مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه گیلان :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

وفاداری الکترونیک به معنی ذهنیت مطلوب مشتری به خرده فروش الکترونیک است که به تکرار رفتار خرید ازسوی او می انجامد . مشتریان الکترونیکی وفادار نه تنها موجب سودآوری کسب و کار می شوند بلکه به افزایش سهم بازار نیز کمک می کنند زیرا وفاداری الکترونیک از حساسیت مشتریان نسبت به قیمت کاسته و موجب می شود که آنان بازدیداز پایگاه اینترنتی شرکت را به دیگران توصیه نمایند که در نهایت افزایش شمار تراکنش های آنلاین را در پی خواهد داشت. وفاداری الکترونیک در فضای کسب و کار الکترونیک امروزی که تغییر جهت به سوی فروشندگان الکترونیک دیگردر کسری از ثانیه و تنها با یک کلیک موس صورت می پذیرد بسیار حایز اهمیت است. این موضوع در سال های اخیر مورد توجه محققان زیادی قرار گرفته ، چرا که کسب مشتریان وفادار مزیت رقابتی عمده ای برای شرکت محسوب شده و در بقاو رشد شرکتها تاثیر بسزایی دارد. هدف مقاله ی حاضر بررسی نقش ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی مشتریان و ویژگی های کسب و کار الکترونیک بر وفاداری الکترونیکی جامعه ی دانشجویی دانشگاه گیلان بوده است. در این مطالعه ما اثر ۱۶ فاکتور جمعیت شناختی ، روانشناختی و کسب و کار الکترونیک را بر وفاداری الکترونیک جامعه ی دانشجویی بااستفاده از تکنیک رگرسیون چندگانه مورد بررسی قرار دادیم. نتایج نشان می دهد که از ۱۶ فاکتور مورد مطالعه ۵ فاکتور دارای اثر معنی داری بر وفاداری الکترونیک دانشجویان بوده اند . سن مشتری اثر منفی و ارزش درک شده ، رضایت مشتری ، سفارشی سازی و انتخاب نیز اثر مثبت بر وفاداری الکترونیک داشته اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.