بررسی عوامل موثر در برند سازی شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر در برند سازی شهری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر در برند سازی شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر در برند سازی شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر در برند سازی شهری :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

برند شدن نام یک شهر باعث جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران، گردشگران و مهاجران می شود. هم چنین مدیران شهری برای برنامه ریزی و اتخاد تصمیم های مناسب برای شهرها نیازمند شناخت از عوامل موثر بر برند سازی شهری دارند. تحقیق حاضر به بررسی ۳ مقاله در رابطه با برند سازی شهری که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده می پردازد، که از جمله یآنها می توان به اثر ارزش ویژه برند، تبلیغات آنلاین، ترجیح برند، نگرش نسبت به برند بر برند سازی شهری و هم چنین راه کارهایی با تغییر جایگاه شهرهای رتبه دومی و تبدیل آنها به برند نام برد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.