بررسی رابطه بین گرایش به اعتماد با قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان در شرکت های فروش آجر سفال استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین گرایش به اعتماد با قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان در شرکت های فروش آجر سفال استان گلستان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین گرایش به اعتماد با قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان در شرکت های فروش آجر سفال استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین گرایش به اعتماد با قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان در شرکت های فروش آجر سفال استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین گرایش به اعتماد با قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان در شرکت های فروش آجر سفال استان گلستان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی و شناسایی ارتباط بین گرایش به اعتماد با قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان در شرکت های فروش آجر سفال استان گلستان میباشد. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان شرکت آجر سفال در سطح استان گلستان است که تعداد آنها نامحدود می باشد. حجم نمونه مطابق جدول کرجسی و مورگان ۳۸۴ نفر میباشد و برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. ابزار اندازه گیری شامل پرسشنامه بوده که برای اندازه گیری و سنجش متغیرهای مولفه های گرایش به اعتماد، قصد خرید مجدد، رضایت مشتری و ارزش درک شده از پرسشنامه چن و همکاران (۲۰۱۵ (استفاده شده است. پرسشنامههای بکار رفته در این پژوهش استاندارد بوده و از روایی بالایی برخوردار است پایایی آن نیز طبق آلفای کرونباخ برای منافع درک شده ۸۱۲,۰ ،متغیر ریسک درک شده ۷۹۶,۰ متغیر رضایت مشتریان ۸۲۶,۰ و برای متغیر قصد خرید مجدد ۸۶۵,۰ بدست آمده. برای تجزیه و تحلیل دادهها از نرم افزار Excel, lisrel, SPSS استفاده شده که به بررسی فرضیه های تحقیق و معادلات ساختاری مدل پرداخته یافتههای آزمون نشان داد بین گرایش به اعتماد با قصد خرید مجدد باتوجه به نقش میانجی رضایت مشتریان در شرکت های فروش آجر سفال استان گلستان رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.