بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امرزو، برندها ابزاری برای ارتقاء و پیشبرد ارزش افزوده به محصولات بوده و همچنین یکی از ارزشمندترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند. برندها به خلق ارزش برای مشتریان و سازمان ها کمک می کنند و دلایل چرایی پرداخت بیشتر برای خرید محصولات و خدمات را نشان می دهند. مطالعه پژوهشی حاضر با تاکید بر یافته های آکر وJoachimsthaler2000 ( به بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات )شامل قیمت، محصول، مکان، تبلیغات، شواهدفیزیکی، فرآیندها و افراد( بر چهار مورد از ابعاد مربوط به ارزش ویژه برند )شامل کیفیت درک شده، وفاداری برند، آگاهی برند و تداعی برند( می پردازد. روش تحقیق بر مبنای روش های توصیفی و همبستگی پایه گذاری شده است. همچنین داده های مورد نیاز از طریق رویکرد تصادفی از فروشگاه های زنجیره ای در شهر تهران و به کمک یک پرسشنامه معتبر جمع آوری شدهاند. داده ها با استفاده از آزمون های آماری مناسب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و سپس یافته های به دست آمده جهت کسب نتایج و نکات مربوطه ارایه شده اند. نتایج حاصل از این مطالعه نشان دهنده یک رابطه قویا مثبت و معنی دار بین ابعادارزش ویژه برند و آمیخته بازاریابی خدمات در فروشگاه های زنجیره ای می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.