بررسی تاثیر هزینه تغییر و کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مطالعه موردی: مشتریان آژانسهای هواپیمایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هزینه تغییر و کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مطالعه موردی: مشتریان آژانسهای هواپیمایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هزینه تغییر و کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مطالعه موردی: مشتریان آژانسهای هواپیمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هزینه تغییر و کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مطالعه موردی: مشتریان آژانسهای هواپیمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هزینه تغییر و کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مطالعه موردی: مشتریان آژانسهای هواپیمایی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر تبیین رابطه هزینه تغییر، کیفیت خدمات، ارزش ویژه برند و تمایل به خرید بود.روش اجرای پژوهش حاضر توصیفی و طرح پژوهش همبستگی از نوع معادلات ساختاری بود. جامعه آماری پژوهش مشتریان آژانس های هواپیمایی در شهر تهران بودند. داده های لازم با استفاده ازپرسشنامه استاندارد گردآوری شد. پایایی و روایی ابزارها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ و تحلیل تاییدی مورد بررسی قرار گرفت که نتایج به دست آمده نشان از پایایی و روایی مورد قبول برای ابزارها داشت. جهت تجزیه و تحلیل دادهها از روش مدل معادلات ساختاری و نرم افزارLISRELاستفادهشد. نتایج نشان داد که تاثیر هزینه تغییر بر ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مثبت و معنی دار است. تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مثبت و معنی دار است. تاثیر ارزش ویژه برند بر تمایل به خرید مثبت و معنی دار است. تاثیر غیرمستقیم هزینه تغییر بر تمایل به خرید مثبت و معنی دار است. تاثیر غیرمستقیم کیفیت خدمات بر تمایل به خرید مثبت و معنی دار است. در مجموع نتایج تاثیر هزینه تغییر و کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند و تمایل به خرید را مورد تایید قرار میدهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.