بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری بانک قوامین استان کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری بانک قوامین استان کرمانشاه دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری بانک قوامین استان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری بانک قوامین استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری بانک قوامین استان کرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در چند سال اخیر، واژه مدیریت ارتباط با مشتری، در حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و غیره بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع برای شرکتهایی که در اقتصاد کنونی در پی دستیابی به برتری رقابتی هستند، CRM به اولویتی برتر تبدیل شده است. در حالی که در گذشته خدمت به مشتری به لحاظ اولویت در سازمانها، در رتبه بالایی قرار نداشت، امروزه سازمانها مشتریان را در کانون همه فعالیتهای خود قرار میدهند و براساس آن، به تجدید نظر در راهبردهای بازاریابی و فروششان میپردازند. پژوهش حاضر به دنبال بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات بر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM (در بانک قوامین و ش۴عب آن در شهر کرمانشاه میباشد. پژوهش حاضر از نظر هدف۵ ،کاربردی و بر حسب روش۵ پژوهش، توصیفی پیمایشی میباشد. جامعه آماری پژوهش ۱۶۰ نفر از مدیران و کارشناسان بانک های قوامین شهر کرمانشاه میباشد. نمونهای به حجم ۱۱۳ نفر از شهر کرمانشاه، مورد بررسی قرار گرفتهاست. ابزار مورد استفاده جهت گردآوری دادههای پژوهش جهت آزمون فرضیه پژوهش، پرسشنامه بوده است. روایی پرسشنامه مذکور توسط اساتید و خبرگان تایید شده است و ضریب آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه ۸۴۵/۰ است. دادههای جمعآوری شده با استفاده از نرم افزارspss و لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. از روشهای آماری تحلیل آماری و معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان دهنده تاثیر مثبت و معنادار: متغیر کیفیت اطلاعات مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری، میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.