بررسی تاثیر زیرساخت فناوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت دانش و تعهد سازمانی مطالعه موردی: شعب پست بانک استان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر زیرساخت فناوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت دانش و تعهد سازمانی مطالعه موردی: شعب پست بانک استان اصفهان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر زیرساخت فناوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت دانش و تعهد سازمانی مطالعه موردی: شعب پست بانک استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر زیرساخت فناوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت دانش و تعهد سازمانی مطالعه موردی: شعب پست بانک استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر زیرساخت فناوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت دانش و تعهد سازمانی مطالعه موردی: شعب پست بانک استان اصفهان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر زیرساخت فناوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و مدیریت دانش در شعب پست بانک استان اصفهان می باشد. روش پژوهش توصیفی – پیمایشی و با رویکرد کاربردی است، جامعه آماری شامل کلیه مدیران و کارمندان شعب پست بانک استان اصفهان می باشد با توجه به این امر که تعداد اعضای جامعه محدود بوده از روش سرشماری استفاده شده است و از نمونه گیری اجتناب گردیده که از ۱۲۸ پرسشنامه توزیع شده، ۱۰۰ پرسشنامه به صورت صحیح دریافت گردید. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه استاندار میباشد. جهت بررسی روایی پرسشنامه از روایی محتوا و روایی سازه به وسیله آزمون تحلیل عاملی تاییدی و برای سنجش پایایی پرسشنامه نیز از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است که مقدار آن برابر ۷۲۹/۰ است، جهت تجزیه و تحلیلفرضیات تحقیق از روش مدل ساختاری به کمک نرم افزار AMOS و SPSS استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که بین زیر ساخت فناوری و مدیریت دانش، زیر ساخت فناوری و تعهد سازمانی و مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری روابط معنی داری وجود دارد، اما بین مدیریت دانش و تعهد سازمانی، تعهد سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری رابطه معنی داری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.