بررسی تاثیر دلبستگی به برند و دلبستگی به محصول بر وفاداری به برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر دلبستگی به برند و دلبستگی به محصول بر وفاداری به برند دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر دلبستگی به برند و دلبستگی به محصول بر وفاداری به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر دلبستگی به برند و دلبستگی به محصول بر وفاداری به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر دلبستگی به برند و دلبستگی به محصول بر وفاداری به برند :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

نقش دلبستگی به عنوان محرک اصلی وفاداری به برندهای صنعتی بسیار زیاد و در سطح سازمانی گسترده ای مورد بررسی قرار گرفته است ولی مطالعات بسیار کمی در حوزه دلبستگی خریداران کالاهای صنعتی به برندهای صنعتی و محصولات صنعتی انجام شده است. هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر دلبستگی به برند و دلبستگی به محصول بر وفاداری به برند مزدا (خودرو سواری) می باشد. پژوهشحاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری در مطالعه حاضر مشتریان برند مزدا در استان تهران می باشد. با استفاده از روش نمونه گیری ساده تصادفی کنترل شده ابزارهای پژوهش در بین ۳۱۱ نفر از مشتریان برند مزدا به اجرا در آمده است. تعداد نمونه آماری این پژوهش با استفاده از فرمول کوکران بدست آمد و ابزار مورد استفاده برای گرد آوری اطلاعات پرسشنامه بود، که برایتجزیه و تحلیل این اطلاعات از آمار توصیفی آلفای کرونباخ، کولموگروف اسمیرنوف و آزمون t ، مسیر، استفاده می گردد، در نهایت برایتجزیه و تحلیل آزمون ها از نرم افزار SPSS23 و PLS SMART استفاده می گردد. نتایج مربوط به شاخص های برازش مدل با سطح اطمینان ۹۹ %نیز حاکی از آن است که مدل آزمون شده پژوهش از برازش مناسبی برخورداراست. متغیرهای خود سازگاری برند ، خود سازگاری محصول ، قابلیت اطمینان به برند، قابلیت اطمینان به محصول ، دلبستگی به برند ، دلبستگی به محصول و وفاداری به نام تجاری می باشند. نتایج نشان دهنده تاثیر مثبت تمامی فرضیه ها می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.