بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر افزایش مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر افزایش مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر افزایش مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر افزایش مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر افزایش مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی در افزایش مشتریان خدمات بانک داری الکترونیکی است. بدین منظور پرسشنامهای بهصورت پیمایشی تنظیم شد. پایایی و روایی پرسشنامه موردبررسی و تایید قرار گرفت. همچنین، ضریب آلفای کرون باخ جهت سنجش پایایی پرسشنامهمحاسبهشده است. در ادامه فرضیات پژوهش موردبررسی قرار گرفتند که با ارایه نتایج حاصله بهصورت جدول بیانشده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان و کارکنان بانک تجارت میباشد که در فاصلهی زمانی فروردینماه ۱۳۹۶ ۷۲ نفر از آنان بهطور تصادفی طبقهای بهعنوان نمونه به سوالات پرسشنامه پاسخ دادند. دادههای جمعیت شناختی با استفاده از آمار توصیفی و نرمافزارSPSSتحلیلشده است. نتایج حاکی از آن است که از هفت فرضیه ارایهشده، شش فرضیه ارایهشده موردپذیرش قرارگرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.