بررسی اثربخشی و رضایت مندی ذینفعان تجارت الکترونیک از قوانین و مقررات حاکم بر این حوزه در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی و رضایت مندی ذینفعان تجارت الکترونیک از قوانین و مقررات حاکم بر این حوزه در ایران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی و رضایت مندی ذینفعان تجارت الکترونیک از قوانین و مقررات حاکم بر این حوزه در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی و رضایت مندی ذینفعان تجارت الکترونیک از قوانین و مقررات حاکم بر این حوزه در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی و رضایت مندی ذینفعان تجارت الکترونیک از قوانین و مقررات حاکم بر این حوزه در ایران :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در بکارگیری و توسعه ی فناوری اطلاعات موضوعات قانونی و حقوقی از فاکتور های کلیدی به شمار می آید بر همین اساس در این پژوهش قصد بر آن بوده که اثر بخشی و رضایتمندی قوانین حوزه قناوری اطلاعات ، در محدوده ی تجارت الکترونیک را مورد ارزیابی قرار دهیم و اثرات متغیر های مربوط به ذینفعان از جمله متغیرهای فردی ، متغیر های سازمانی و حتی متغیر های محیطی نظیر متغیر های زیر ساختی در محدوده ی مصوبات قانونی و حقوقی ، را بر اثر بخشی و رضایتمندی از قوانین حاکم بر تجارت الکترونیک دریابیم . لزوم این پژوهشدر آن است که با ارزیابی اثر بخشی قوانین حاکم بر تجارت الکترونیک در کشور ، می توان راه را برای تدوین قوانین جدید و اصلاح قوانین پیشین هموار ساخت ؛ همچنین ارزیابی رضایتمندی می تواند در رضایت عمومی و همچنین اعتماد ذینفعان تجارت الکترونیک اثر گذار بوده و در توسعه ی فناوری اطلاعات در محدوده ی تجارتالکترونیک ثمربخش باشد . این پژوهش بر روی مجموعه ای از سازمان های درگیر در فرآیندهای تجارت الکترونیک که لیست آنها از طرف شورای عالی انفورماتیک معرفی گردیده اند و همچنین مشتریان آنها به عنوانذینفعان این حوزه صورت پذیرفته است که با توجه گستردگی و البته به طور نسبی یکنواختی جامعه آماری ، نمونه گیری از سازمان ها و همچنین مشتریان آنها به روش تصادفی صورت پذیرفت . در این پژوهش ده فرضیه مورد بررسی قرار گرفت ، نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که از این میان پنج فرضیه به طور کامل موردتایید قرار گرفت ، سه فرضیه به طور کامل رد و دو فرضیه نیز به به صورت بخشی در سازمان های خصوصی مورد تایید و در سازمان های دولتی رد گردید .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.