بررسی اثرات شبکههای اجتماعی بر روی بازاریابی بانکها مطالعه موردی بانک تجارت شهرستان کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات شبکههای اجتماعی بر روی بازاریابی بانکها مطالعه موردی بانک تجارت شهرستان کرمانشاه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات شبکههای اجتماعی بر روی بازاریابی بانکها مطالعه موردی بانک تجارت شهرستان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات شبکههای اجتماعی بر روی بازاریابی بانکها مطالعه موردی بانک تجارت شهرستان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات شبکههای اجتماعی بر روی بازاریابی بانکها مطالعه موردی بانک تجارت شهرستان کرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

ارزش و کاربری رسانههای شبکههای اجتماعی برای سازمانها همانند همه رسانههای دیگر بیشتر از اینکه به ماهیت خود آن رسانه بستگی داشته باشد، به رویکرد سازمانها در مقابل آنها و میزان بهرهبرداری مناسب از آنها بستگی دارد. در این پژوهش با تشریح مفهوم شبکههای اجتماعی به آنالیز این شبکهها و سپس به بحث در مورد بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی پرداخته شده است. بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی با ارتباط و تعامل آغاز میشود و این تعامل باید به طور مستمر میان شرکت و مشتریان بالقوه و بالفعل آن برقرار باشد. رفتار مطلوب شبکههای اجتماعی کلیدیترین عنصر موفقیت در شبکههای اجتماعی محسوب میشود. به عبارت دیگر در این شبکهها باید مواظب رفتار خود بود.این پژوهش از لحاظ نوع هدف، کاربردی و از لحاظ روش تحقیق و گردآوری دادهها پیمایشی و همچنین از نظر نوع دادهها توصیفی- همبستگی میباشد. که به این منظور، پرسشنامهای شامل ۲۳ گویه در بین ۱۷۲ نفر ازکارکنان بانک تجارت کرمانشاه توزیع شده است. دادههای پژوهش به کمک نرمافزار آماری ۲۰ spss ، Amos 22 و ۲۰۱۰ Excel با استفاده از آزمون همبستگی و مدلسازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل واقع شده است. نتایج حاصل از بررسی همبستگی بین متغیرهای مورد بررسی، حاکی از ارتباط مثبت و معنادار میان متغیرهای بازاریابی بانکها و ویژگیهای ساختاری، تعاملی و کارکردی شبکههای اجتماعی مجازی بود و در نهایت بررسی برازش مدل نشان داد که ویژگی تعاملی بیشترین تاثیر را بر بازریابی بانکها(۴۶۸/۰ (دارد اما هیچیک از ضرایب تاثیرگذاری متغیرها معنادار نبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.