بازاریابی رابطه مند ، رویکردی برای وفاداری و رضایت مندی مشتری مطالعه موردی: بانک های خصوصی شهرستان قاین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی رابطه مند ، رویکردی برای وفاداری و رضایت مندی مشتری مطالعه موردی: بانک های خصوصی شهرستان قاین دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی رابطه مند ، رویکردی برای وفاداری و رضایت مندی مشتری مطالعه موردی: بانک های خصوصی شهرستان قاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی رابطه مند ، رویکردی برای وفاداری و رضایت مندی مشتری مطالعه موردی: بانک های خصوصی شهرستان قاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی رابطه مند ، رویکردی برای وفاداری و رضایت مندی مشتری مطالعه موردی: بانک های خصوصی شهرستان قاین :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بازاریابی رابطه مند به عنوان روشی برای توسعه متقابل بین سازمان ها و مشتریان در ایجاد یک رابطه طولانی مدت، منفعت آور و با ارزش در نظر گرفته شده است. به منظور این تحقیق با هدف شناسایی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر رضایت مندی و وفاداری مشتری در بانک های خصوصی به انجام رسیده است. جامعه آماری شامل ۲۲۰ نفر از مشتریان بانک های خصوصی در شهر قاین می باشد. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه لورین و لیاجاندر( ۲۰۰۵ (بوده و داده ها با استفاده از مدل معادلات ساختاری فرضیه های پژوهش مورد آزمون قرار گرفته است. یافته ها پژوهش حاکی از آن است که رضایت مشتری و وفاداری مشتریان بر بازاریابی رابطه مند تاثیر مثبتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.