بازاریابی اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی اجتماعی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه بسیاری از مردم بر این باورند که بازاریابی در واقع ابزاری است برای فروش کالاها و خدمات شرکتها. رضایت مشتریان و تلاش برای وفادار ماندن آنها به خرید کالاها از جمله اهداف دیگری است که بازاریابان برای آن اهمیت ویژهای قایل میباشند. لکن بازاریابی دارای اهداف بسیار گستردهتری از امر فروش داشته، که از جمله آن میتوان به افزایشکیفیت سطح زندگی افراد اشاره نمود. رضایت مشتری و ایجاد ارزش برای وی رویکردی است که توسط فیلیپ کاتلر با عنوان بازاریابی اجتماعی، مطرح گردید. از آنجا که هدف نهایی بازاریابان اجتماعی اعتلای انسانیت و بهبود رفاه اجتماعیاست، در این مقاله تلاش بر آن است که درک بهتری از مفاهیم صورت گرفته تا با شناخت دقیقتر از این مفهوم، فعالیت- های اجتماعی موثرتر واقع گردند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.