ارزیابی و انتخاب استراتژی رقابتی بازاریابی با استفاده از روش ترکیبی AHP TOPSIS مطالعه موردی: شرکت مازی نور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و انتخاب استراتژی رقابتی بازاریابی با استفاده از روش ترکیبی AHP TOPSIS مطالعه موردی: شرکت مازی نور دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و انتخاب استراتژی رقابتی بازاریابی با استفاده از روش ترکیبی AHP TOPSIS مطالعه موردی: شرکت مازی نور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و انتخاب استراتژی رقابتی بازاریابی با استفاده از روش ترکیبی AHP TOPSIS مطالعه موردی: شرکت مازی نور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و انتخاب استراتژی رقابتی بازاریابی با استفاده از روش ترکیبی AHP TOPSIS مطالعه موردی: شرکت مازی نور :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در عصر فرا رقابتی کنونی، شرکت ها به منظور کسب مزیت رقابتی به دنبال ارایه ارزش به مشتریان نسبت به رقبا بر اساس شایستگی های محوریشان می باشند. در این راستا بسیاری از شرکت ها به استراتژی رقابتی بازاریابی روی آورده اند. همواره انتخاب مهم ترین و کلیدی ترین استراتژی که ارزش تخصیص منابع را داشته باشد، چالش اصلی مدیران است. در یک تصمیم گیری ممکن است که تصمیم گیرنده با معیارهای متفاوتی مواجه باشد و بخواهد از بین چند گزینه بهترین آن ها را انتخاب نماید، در چنین شرایطی باید از روش های مطرح در این زمینه شامل، تصمیم گیری چند معیاره سود جست. هدف تحقیق پیش رو ارایه چارچوبی برای انتخاب اولویت استراتژی رقابتی بازاریابی می باشد. برای تعیین این چارچوب، از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (MCDM (برای تعیین سطح وابستگی بین عوامل استفاده شده است. تکنیک AHPبرای تعیین وزن معیارها و تکنیک TOPSIS برای رتبه بندی استراتژی مورد استفاده قرار گرفت. یافته ها نشان می دهد که در میان استراتژی های رقابتی بازاریابی برای شرکت مازی نور اولویت اول استراتژی تمایز می باشد. مهم ترین عوامل برای انتخاب استراتژی رقابتی بازاریابی شامل: قابلیت نوآوری در بازار، دارایی منابع انسانی و قابلیت های مدیریتی می باشد. به کارگیری استراتژی تمایز در شرکت مازی نور به مدیریت کمک می کند تا با سرمایه گذاری موثر به یک مزیت رقابتی پایدار دست یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.