ارایه مدل مفهومی نقش تبلیغات تجاری برروی وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل مفهومی نقش تبلیغات تجاری برروی وفاداری مشتریان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل مفهومی نقش تبلیغات تجاری برروی وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل مفهومی نقش تبلیغات تجاری برروی وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل مفهومی نقش تبلیغات تجاری برروی وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تبلیغات یکی از گستردهترین حوزههای بازاریابی تلقی میشود؛ و بهعنوان یکی از اجزاء موثر در ایجاد و بالفعل کردن نیازهای پنهانی مشتریان دارد. قدرت اصلی تبلیغات تجاری در به دست آوردن گروه بزرگی از افراد علاقهمند به محصول با هزینه کم است. لذا هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر وفاداری مشتریان میباشد. بدین منظور با مراجعه به تحقیقات انجامگرفته، ابعاد و مولفههای مرتبط با تبلیغات تجاری و وفاداری مشتریان شناسایی شد و نتایج بهطور اخص بیانگر این است که ابعاد تبلیغات تجاری (تبلیغات آگاهیدهنده، ترغیبکننده و یادآورند) بر ابعاد وفاداری (وفاداری شناختی و وفاداری رفتاری) تاثیر مثبت و معناداری میگذارد.تبلیغات یکی از گستردهترین حوزههای بازاریابی تلقی میشود. اهمیت تبلیغات تا آن حد است که در ذهن مردم عامه واژهبازاریابی با آن مترادف شده است. درواقع تبلیغ یک پدیده اجتماعی است که برگرفته از یک نیاز اجتماعی بوده ودربردارنده هدفی اجتماعی است. پدیده تبلیغ بهعنوان یکی از اجزاء موثر جامعه، نقش اساسی در ایجاد و بالفعل کردن نیاز مصرفکنندگان دارد. قدرت اصلی تبلیغات تجاری تواناییاش در به دست آوردن گروه بزرگی از افراد علاقهمند با هزینه کم است. سختترین ماموریت برای هر شرکتی به دست آوردن و نگهداشتن گروه بزرگی از مشتریان اصلی است چراکه امروزه وفاداری مشتری، کلید موفقیت تجاری محسوب میشود. با افزایش تعهد و وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا میرود. درک بازار با برنامهریزی و اتخاذ استراتژیهای مناسب جهت وفادار کردن مشتریان و افزایشنرخ تعهد آنها منافع بلندمدت برای بنگاههای اقتصادی به وجود میآورد. در سالهای اخیر، تحقیقات صورت گرفته بر روی شناخت فاکتورهایی که درزمینه تعهد مشتریان موثر میباشد، گسترشیافته است. در اکثر تحقیقات صورت گرفتهبهوسیلهی بسیاری از نویسندگان پیشنهادشده است تا مشتریان وفادار بهعنوان یک دارایی رقابتی حفظ شوند. بسیاری از پژوهشگران بازاریابی بر نقش حیاتی میان فردی بین مشتری و فروشنده در رضایت موثر مشتری، ایجاد نگرشهای مطلوببه برند و تقویت پیوند میان مشتریان و برند تاکید میکنند تعهد مشتریان، کلید موفقیت تجاری قلمداد میشود. مشتریان وفادار اهمیت بسیاری یافتهاند با ۵ درصد افزایش در تعهد مشتریان، سود به میزان ۲۵ تا ۸۵ افزایش مییابد که به این نرخ هزینه تعهد گفته میشود. تحقیقات تجربی نشان میدهد که هزینه جذب یک مشتری جدید ۲۵ تا ۴۰۰ درصد بیشتراز هزینههای حفظ مشتریان فعلی است. بنابراین با افزودن ۵ درصد به هزینههای مربوط به حفظ مشتریان فعلی خود میتوان تا ۷۵ درصد به میزان سودآوری شرکت افزود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.