ارایه مدل چنددورهای به منظور بودجهبندی بهینه تبلیغات چندمحصولی در صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل چنددورهای به منظور بودجهبندی بهینه تبلیغات چندمحصولی در صنعت بانکداری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل چنددورهای به منظور بودجهبندی بهینه تبلیغات چندمحصولی در صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل چنددورهای به منظور بودجهبندی بهینه تبلیغات چندمحصولی در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل چنددورهای به منظور بودجهبندی بهینه تبلیغات چندمحصولی در صنعت بانکداری :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

از آنجایی که در برنامهریزی تبلیغاتی محدودیت منابع مالی وجود دارد، و بالاترین میزان بازگشت سرمایه با توجه به در نظر گرفتن مشتریان بالقوه و همزمان حداقلسازی هزینههای کل تبلیغات و ارتباطات مدنظر است، مسیله تخصیص بودجه مناسب به رسانههای تبلیغاتی بهین مطرح میشود.در تحقیق حاضر، با هدف تعیین میزان بهینه بودجه تبلیغات چند محصولی برای تمام افق برنامهریزی و ارایه مدلی جهت تخصیص بهینه بودجهای معین به تمام دورههای افق برنامهریزی، دورههای تبلیغاتی مصادف با فصول سال در نظر گرفته شده است و تبلیغات پخشی و چاپی صورت گرفته برای دو محصول حساب سپرده سرمایهگذاری یک ساله و موبایل بانک از بانکپاسارگاد مورد مطالعه قرار گرفته است. نکته مهمی که در برنامهریزی کمپین تبلیغاتی این تحقیق و مدلسازی ریاضی آن وجود دارد عبارتست از آن که چندین بازه زمانی در نظر گرفته میشود که در هر دوره اثری که تبلیغات بر اذهان مشتریان میگذاردتا دورهای آتی باقی خواهد ماند. این دورهها مصادف با فصول سال در نظر گرفته شدهاند. لازم به ذکر است که مقدار برخی ازپارامترهای ناموجود در دادههای بانک پاسارگاد، از طریق پرسشنامههای نظرسنجی خبرگان برآورد شده است که به دلیل عدم قطعیت موجود در این روش، مقدار گزینهها به صورت مجموعههای فازی در نظر گرفته شدهاند و به این ترتیب مسیله در دو حالت کران بالا و پایین اجرا شده است. برای مدلسازی مسیله دو حالت مقید و نامقید در نظر گرفته شده است. مقدار تابع هدف یعنی میزان فروش حاصل ازتبلیغات، در حالت مقید به شدت کاهش مییابد. علت این رویداد افزایش تعداد محدودیتها به مدل میباشد. نکتهی جالب توجه دیگر این که در حالت مقید مسیله، اختلاف بین جوابهای بدست آمده در دو کران بالا و پایین بیشتر میباشد. به عبارت دیگر زمانی که از مدل مقید استفاده میشود، چنانچه مقادیر پارامترها تغییر یابند میزان تغییرات تابع هدف بیشتر میباشد. در واقع، حساسیت مدل مقید در مقابل مقادیر پارامترها نسبت به حساسیت مدل نامقید در مقابل مقادیر پارامترها بیشتر میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.