اخلاق بازاریابی وجهانی شدن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اخلاق بازاریابی وجهانی شدن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اخلاق بازاریابی وجهانی شدن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اخلاق بازاریابی وجهانی شدن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اخلاق بازاریابی وجهانی شدن :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

درجهان نوین برای بررسی جهانی شدن می توان سه سطح کلی درنظرگرفت.دربررسی دوسطح جهانی وبین المللی دررابطه بانقش اخلاق درجهانی شدن اخلاقی،به بررسی گفته هاونظریه های برخی ازصاحبنظران معارض ازجمله ژوزف استیگلیتز ۱ وفیونا رابینسون ۲ که به طورعمده برپایه نظریهء راول ۳ عنوان شده اند،پرداخته می شودوبااستفاده ازاین نظرات براهمیترعایت اخلاق جهانی شدن درسطح سازمانی تاکیدمی گردد.دراین میان،توجه بیش ازاندازه به بقای شرکت وسودآوری آن،موجب انحراف توجه مدیران ازیک اصل اساسی،یعنی اخلاق درمدیریت فعالیتهای بازاریابی می گردد. اهمیت این امربهطورخاص درجوامع اسلامی بسیارچشمگیراست،بنابراین شناخت معیارهای اخلاقی اسلام درفعالیتهای بازاریابی وعمل به آنها،راهکاری است که نه تنها درچنین جوامعی به دلیل جلب مشتریان بیشتر،سودآوری شرکتهاراافزایش میدهد،ماندگاری آنهارانیزدربازاررقم می زند. براین اساس،دراین مطالعه ضمن تفکیک فعالیتهای بازاریابی ازیکدیگر، ارزش های اخلاقی موردتاکیددرهرکدام به شیوه ای مستندوتحلیلی وبااستفاده ازروش تحلیل محتوابررسی شده است. به منظوربررسی سطح سازمانی،بابهره گیری ازنظرات برخی ازصاحب نظران مسایل اخلاقی سازمانی مانندجیم بناچه ۴ومقایسهءاین نظریات بافرمول کامیابی جهانی ارایه شده توسط مایکل مارکوارد ۵ونگرشهای اصلی بازاریابی به ضرورت تقویت وگسترش تحقیق وتوسعه برای رقابت جهانی سازمانهاوهمچنین ضرورت درنظرگرفتن مبانی اخلاقی برای سرآمدشدنسازمانهاپرداخته می شودوبراین نکته تاکیدمی گرددکه تحقیق وتوسعه درچارچوب نگرش بازاریابی اجتماعی به عنواننگرش کاربردی مفهوم اقتصادجهانی پایدار،پیش نیازاخلاقی جهانی شدن می باشدوازطرف دیگرمنجربه جهانی شدن اخلاقی می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.