بررسی رابطه سلامت روان و هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور میناب در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه سلامت روان و هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور میناب در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سلامت روان و هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور میناب در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سلامت روان و هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور میناب در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سلامت روان و هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور میناب در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مقدمه و هدف : امروزه هوش هیجانی به عنوان یک موضوع جدید نقش مهمی در ابعاد مختلف زندگی افراد دارد. مطالعاتی که در این زمینه انجام شده است مبین نقش هوش هیجانی درجنبه های مختلف زندگی فرد، همچون پیشرفت تحصیلی، سلامت روان، ازدواج، شغل و روابط اجتماعی می باشد. این پژوهش نیز باهدف تعیین ارتباط هوش هیجانی، سلامت روان در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور میناب انجام گردید. روش کار: تحقیق حاضر یک مطالعه توصیفی مقطعی بود که با روش نمونه گیری تصادفی، ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه پیام نور میناب درسال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ مورد بررسی قرار گرفتند. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه هوش هیجانی پترایدز وسلامت روان (scl-25) استفاده شد . جهت تجزیه وتحلیل اطلاعات از شاخص های آماری t-test استفاده گردید. نتایج : نتایج این تحقیق نشان می دهد که بین ابعاد هوش هیجانی و سلامت روان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. یعنی هر چه از هوش هیجانی بالایی برخوردار باشیم دارای سلامت روان بیش تری خواهیم بود.که به منظور رسیدن دانشجویان به سطح بالایی از مهارتهای تحصیلی و موفقیت در آینده ،علاوه بر تواناییهای شناخت کلی ،بایستی به رشد مناسب در جنبه هایی چون کنترل هیجانات و عواطف دست یابند. لذا پیشنهاد می گردد تا در برنامه درسی دانشگاه هابه هوش هیجانی و لزوم ارتقاء آن در دانشجویان توجه لازم به عمل آید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.