بررسی و تحلیل مولفه های های آموزش جهانی در کتاب های درسی دوره ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و تحلیل مولفه های های آموزش جهانی در کتاب های درسی دوره ابتدایی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و تحلیل مولفه های های آموزش جهانی در کتاب های درسی دوره ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تحلیل مولفه های های آموزش جهانی در کتاب های درسی دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و تحلیل مولفه های های آموزش جهانی در کتاب های درسی دوره ابتدایی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف تحلیل محتوای کتب تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی برمبنای مولفه های پدیده ی جهانی شده انجام گرفت و مولفه های پژوهش شامل، آموزش شهروندی، آموزش چند فرهنگی، آموزش صلح و حقوق بشر، آموزش محیط زیست و آموزش سلامت بودند. روش مورد استفاده در تحلیل محتوای پژوهش، روش آماری تحلیل توصیفی داده ها بوده است، و واحد تحلیل نیز صفحات ( متن، پرسش ها، فعالیت ها و تصاویر ) می باشد. جامعه ی آماری، کلیه ی کتاب های درسی دوره ابتدایی، شامل ۳۶ جلد کتاب در سال تحصیلی ۱۳۹۵- ۱۳۹۶ و نمونه آماری چهار کتاب مطالعات پایه های سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی می باشد. به مولفه ی آموزش صلح و حقوق بشر بیشترین میزان توجه و به آموزش سلامت کمترین توجه شده است. در درون هر مولفه نیاز مفاهیم متعدد به صورت یکسان مورد توجه قرار نگرفته و به بعضی بیشتر و به برخی کمتر توجه شده است. نتایج تحقیق همچنین نشان می دهد که بیشترین میزان توجه به مولفه های جهانی شدن در کتاب مطالعات سال ششم دبستان و کمترین میزان توجه در محتوای کتاب مطالعات سال سوم می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.