بررسی میزان تاثیردرس تفکر و پژوهش بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از نظر آموزگاران و کارشناسان شهرستان اردکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیردرس تفکر و پژوهش بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از نظر آموزگاران و کارشناسان شهرستان اردکان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیردرس تفکر و پژوهش بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از نظر آموزگاران و کارشناسان شهرستان اردکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیردرس تفکر و پژوهش بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از نظر آموزگاران و کارشناسان شهرستان اردکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیردرس تفکر و پژوهش بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از نظر آموزگاران و کارشناسان شهرستان اردکان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش به منظور تعیین میزان تاثیردرس تفکر و پژوهش بر خلاقیت دانش آموزان کلاس ششم مدارس ابتدایی شهرستان اردکان از نظر آموزگاران و کارشناسان انجام شده است. روش تحقیق ازنوع همبستگی بوده و بدین منظور ۴۰ نفر از آموزگاران و کارشناسان مدارس ابتدایی شهرستان اردکان ( کل جامعه به عنوان نمونه ) انتخاب شده است. بدین منظور از پرسشنامه محقق ساخته برگرفته از پرسشنامه خلاقیت تورنس و عابدی و ریوس مطالب کتاب تفکر و پژوهش که پس از تایید روایی آن توسط اساتید صاحب نظر مورد استفاده قرارگرفت. این پرسشنامه دارای دو گروه سوال بود گروه اول سوالات عمومی و گروه دوم سوالات مربوط به موضوع تحقیق. این پرسشنامه از نظر مقیاس ترتیبی یا رتبه ای و از نظر طیف، دارای طیف ۵ درجه ای لیکرت می باشد. نتایج تحقیق نشان داد که بین درس تفکر و پژوهش و خلاقیت در ابعاد بسط، قالب شکنی، سیالی، تفکر همگرا، انعطاف پذیری و ابتکار رابطه معنی داری وجود دارد. در این میان قالب شکنی بیشترین و ابتکار کمترین نمره را به خود اختصاص داده است. ضمنا بین نمرات اجرای برنامه درسی تفکر و پژوهش بر ابعاد خلاقیت بر براساس عوامل دموگرافیک ( جنس، میزان تحصیلات، رشته تحصیلی، سابقه کار، نوع مدرسه ) تفاوت معنی دار وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.