بررسی اثر بخشی فعالیت های بدنی و بازی بر مهارت های رشد شناختی کودکان ۶ تا ۷ ساله منطقه ۱۰ و ۱۲ تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثر بخشی فعالیت های بدنی و بازی بر مهارت های رشد شناختی کودکان ۶ تا ۷ ساله منطقه ۱۰ و ۱۲ تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثر بخشی فعالیت های بدنی و بازی بر مهارت های رشد شناختی کودکان ۶ تا ۷ ساله منطقه ۱۰ و ۱۲ تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بخشی فعالیت های بدنی و بازی بر مهارت های رشد شناختی کودکان ۶ تا ۷ ساله منطقه ۱۰ و ۱۲ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثر بخشی فعالیت های بدنی و بازی بر مهارت های رشد شناختی کودکان ۶ تا ۷ ساله منطقه ۱۰ و ۱۲ تهران :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در این پژوهش تاثیر فعالیت های بدنی و بازی بر مهارت های رشد شناختی کودکان ۶ تا ۷ ساله منطقه ۱۰ و ۱۲ تهران مورد بررسی قرار گرفت . جامعه آماری این پژوهش کودکان پیش دبستانی شهر تهران بودند که ما دو منطقه ۱۰ و ۱۲ را به صورت تصادفی انتخاب نمودیم و به صورت تصادفی پنج پیش دبستانی را که از لحاظ کار و فعالیت با بچه ها در یک سطح بوده وبرنامه های کاملا یکسانی داشتند را انتخاب و ۳۰ کودک را برای نمونه برگزیدیم. و بعد از گرفتن پیش آزمون واستفاده از یک پرسشنامه محقق ساخته کودکانی که از لحاظ مالی و سطح تحصیلات خانوادگی و همچنین از آموزش های دیگری جز برنامه پیش دبستانی استفاده نمی کردند را به عنوان نمونه برگزیدیم و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار دادیم و به مدت دو ماه به فعالیت های بدنی و بازی های آموزشی پرداختند . پس از طی این دوره آموزشی، از هر دو گروه کنترل و آزمایش، پس آزمون به عمل آمد . ابزار استفاده شده پرسشنامه وکسلر بود که خطای معیار اندازه گیری برای مقیاس کلی (۳/۱۹)، مقیاس کلامی (۳/۶۰) و مقیاس غیر کلامی (۴/۶۶) بوده است. نتایج به دست آماده توسط spss نسخه ۱۶ و بوسیله تحلیل واریانس چند متغیره مورد بررسی قرار گرفت. نتیجه تحقیق نشانگر رشد توانایی های ذهنی در کودکان گروه آزمایش نسبت به کودکان گروه کنترل به طور معنادار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.