تحلیل تجربی استحکام اتصال دوبل بدنه اصلی شناورهای کامپوزیتی ساندویچی تندرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تجربی استحکام اتصال دوبل بدنه اصلی شناورهای کامپوزیتی ساندویچی تندرو دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تجربی استحکام اتصال دوبل بدنه اصلی شناورهای کامپوزیتی ساندویچی تندرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تجربی استحکام اتصال دوبل بدنه اصلی شناورهای کامپوزیتی ساندویچی تندرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تجربی استحکام اتصال دوبل بدنه اصلی شناورهای کامپوزیتی ساندویچی تندرو :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

اصلاح قاعده کلاسیک صنعت کشتی سازی و جایگزین کردن چوب با مواد جدید، منجر به انقلابی صنعتی شده و روش طراحی و ساخت شناورها را به کلی تغییر داده است. سرآمد مواد جدیدی که در صنعت دریایی استفاده میشود پلاستیکهای تقویت شده ۲با الیاف و سازههای ساندویچی هستند که بدون شک استفاده از آنها در صنعت ساخت و بازسازی شناورها، در سالهای اخیر قابل توجه بوده است. رشد ابعاد شناورهای کامپوزیتی همواره با رشد ابعاد اتصالات آن در ارتباط میباشد. پس لازم است که هم ترتیب گستردگی سازهها و هم اجزای آنها و نحوه اتصالات آنها تعمیم داده شود. با افزایش ابعاد شناورهای کامپوزیتی مشاهده شده است که قالبریزی بدنه آنها فقط بصورت قسمت به قسمت امکانپذیر میباشد و تفکیک بدنه شناور به قطعات مختلف بایستی این انتظار را برآورده نماید. از طرفی دیگر مسیله اتصال این قطعات مطرح است.این پژوهش به طراحی اتصال در بدنه اصلی یک شناور کامپوزیتی میپردازد. انواع اتصالات در این گونه سازهها مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه نوع اتصال بدنه اصلی یک شناور کامپوزیتی طراحی گردیده است. برای بررسی صحت کارکرد طرحهای اتصال، پس از بررسی شرایط بارگذاری در نواحی مختلف شناور مذکور، نمونه اتصالات در نواحی بحرانی ساخته شده و مورد تست خمش چهار نقطه قرار گرفته است. استحکام نمونه در محل اتصال باید حداقل برابر استحکام پنل بدون اتصال باشد. نتایج به دست آمده نشاندهنده آن است که استحکام طرح اتصال دو قسمت مجزاء در بدنه اصلی شناورهای کامپوزیتی با استفاده از رزین و الیاف جهت اتصال هستهها، کمتر استحکام پنل بدون اتصال میباشد. این در حالتی که زمانی که از چسب ۲۰۱۵ Araldite جهت اتصال هستهها استفاده میگردد استحکام اتصال بیشتر از استحکام پنل بدون اتصال است. مهمترین نکتهای که در تستها مشاهده شد این بود که در هر دو طرح اتصال، گسیختگی در ناحیه اتصال رخ نداد. با توجه به اینکه استحکام حاصل شده در نقطه اتصال در طرح اتصال دارای چسب حتی بیشتر از نمونه بدون اتصال بوده است، میتوان این طرح اتصال را به عنوان گزینهای مناسب برای اجراء در اتصال بدنه اصلی شناورهای کامپوزیتی مطرح و انتخاب نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.