بهینه سازی شاخص های سنجش رضایت مشتریان محصولات دفاعی با رویکرد تلفیقی از مدل هایSWICS و ACSI ،ECSI با استفاده از تکنیکهای آماری و روش آنتروپی مطالعه موردی سازمان صنایع دریایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی شاخص های سنجش رضایت مشتریان محصولات دفاعی با رویکرد تلفیقی از مدل هایSWICS و ACSI ،ECSI با استفاده از تکنیکهای آماری و روش آنتروپی مطالعه موردی سازمان صنایع دریایی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی شاخص های سنجش رضایت مشتریان محصولات دفاعی با رویکرد تلفیقی از مدل هایSWICS و ACSI ،ECSI با استفاده از تکنیکهای آماری و روش آنتروپی مطالعه موردی سازمان صنایع دریایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی شاخص های سنجش رضایت مشتریان محصولات دفاعی با رویکرد تلفیقی از مدل هایSWICS و ACSI ،ECSI با استفاده از تکنیکهای آماری و روش آنتروپی مطالعه موردی سازمان صنایع دریایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی شاخص های سنجش رضایت مشتریان محصولات دفاعی با رویکرد تلفیقی از مدل هایSWICS و ACSI ،ECSI با استفاده از تکنیکهای آماری و روش آنتروپی مطالعه موردی سازمان صنایع دریایی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه موضوع مشتری مداری برای سازمان ها اهمیت قابل توجهی پیدا کرده است و سازمان ها به ضرورت دستیابی به رضایتمندی مشتری واقفند و برای بالا بردن رضایتمندی مشتریان خود تلاش می نمایند. یکی از متداول ترین روش ها جهت تعیین میزان ارضای نیازها و خواسته های مشتری، اندازه گیری رضایت آنها می باشد و به عنوان ابزاری موثر برایکنترل عملکرد کلی سازمان ارایه می گردد و سازمان ها را در تشخیص ضعف هایش و تلاش برای برطرف کردن آنها یاری می دهد. در این تحقیق با تلفیقی سه مدل جامع و پرکاربرد رضایتمندی مشتری شامل مدل های ECSI ، ACSI و SWICS )مدل اروپایی، آمریکایی و سوییسی( که در برگیرنده تمامی معیارهای سنجش رضایت مشتری می باشد و همچنین با مطالعه سند انتظارات مشتری و بازخورهای دریافتی از آنها در دوره های قبلی نظرسنجی های انجام شده،تعداد یازده معیار به عنوان فرضیه های اصلی مطرح گردید و متناسب با هریک از معیارهای سنجش رضایتمندی مشتری،پرسشنامه اولیه بر مبنای طیف لیکرت تهیه و پس از نهایی شدن سوالات نظرسنجی با استفاده از آزمون پایایی )آلفای کرونباخ( و روایی تحقیق، در میان سه گروه از مشتریان اصلی سازمان توزیع گردید.پس از جمع آوری پرسشنامه های تکمیل شده، با استفاده از نرم افزار spss )تجزیه و تحلیل آمار استنباطی( مورد تحلیل قرار گرفت و تعداد ۸ فرضیه با اطمینان ۹۵ % مورد تایید قرار گرفت و معیارهای مورد نظر مشتریان سازمان استخراج و یکمدل بهینه جهت سنجش رضایت مشتریان شکل گرفت. با استفاده از روش وزن دهی آنتروپی، اهمیت نسبی هر یک از معیارهای مدل، از دیدگاه مشتری تعیین شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.