بررسی جامع ارتباط بین استراتژی های سازمانی پورتر و ابعاد مدیریت کیفیت جامع در سازمان کل آب و فاضلاب شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جامع ارتباط بین استراتژی های سازمانی پورتر و ابعاد مدیریت کیفیت جامع در سازمان کل آب و فاضلاب شهر اصفهان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جامع ارتباط بین استراتژی های سازمانی پورتر و ابعاد مدیریت کیفیت جامع در سازمان کل آب و فاضلاب شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جامع ارتباط بین استراتژی های سازمانی پورتر و ابعاد مدیریت کیفیت جامع در سازمان کل آب و فاضلاب شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جامع ارتباط بین استراتژی های سازمانی پورتر و ابعاد مدیریت کیفیت جامع در سازمان کل آب و فاضلاب شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در این تحقیق سعی شده است رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و استراتژی های سازمان در سازمان کل آب و فاضلاب شهر اصفهان بررسی گردد. به این منظور پرسشنامهای طراحی شد. این تحقیق، از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق را مدیران، کارشناسان و کارکنان سازمان کل آب و فاضلاب شهر اصفهان تشکیل داده اند. (۱۰۳۶=N (با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی ساده، نمونه های تحقیق انتخاب شدند (۱۵۶=n .(پس از اطمینان از روایی و پایایی، بر اساس نظر اساتید، در اختیار افراد جامعه آماری قرار داده شد. جهت بررسی میزان پایایی ابزار سنجش از ضریب آلفای کرونباخ بهره گرفته شد که ۸۰۶/۰ = نشان از پایایی مناسب ابزار داشت. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای آماری AMOS وSPSS استفاده شده است و به منظور تعیین روابط علت و معلولی بین متغیرها و مولفههای مورد بررسی معیارهای NFI ،RFI ،IFI ،CFI ،RMSEA با استفاده از نرمافزار آموس بررسی گردیده اند. همچنین از روش های آماری ضریب همبستگی استفاده شده است. تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که در رابطه میان متغیرهای مستقل رهبری موثر و متعهد، برنامه ریزی استراتژیک، تمرکز بر مشتری، اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها، مدیریت افراد و مدیریت فرآیندها را بر متغیر وابسته رضایت مشتری به ترتیب متغیرهای اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن(۴۰۳/۰ (و رهبری موثر و متعهد(۱۱۵/۰ (دارای بیشترین و کم ترین تاثیر بوده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.