انتخاب نتایج حاصل از دورگ گیری دو طرفه نارنگی یاشار با برخی ارقام پرتقال و نارنگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتخاب نتایج حاصل از دورگ گیری دو طرفه نارنگی یاشار با برخی ارقام پرتقال و نارنگی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب نتایج حاصل از دورگ گیری دو طرفه نارنگی یاشار با برخی ارقام پرتقال و نارنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتخاب نتایج حاصل از دورگ گیری دو طرفه نارنگی یاشار با برخی ارقام پرتقال و نارنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب نتایج حاصل از دورگ گیری دو طرفه نارنگی یاشار با برخی ارقام پرتقال و نارنگی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

در این تحقیق، شناسایی و انتخاب ژنوتیپ های برتر نتاج حاصل از تلاقی دو طرفه نارنگی یاشار با برخی از ارقام پرتقال ( مارس و هاملین) و نارنگی ( پیج، پونکن و شانگشا ) به منظور معرفی ارقام می باشد. این تحقیق در موسسه تحقیقات مرکبات کشور در رامسر انجام گرفت. در این مطالعه به بررسی صفات کمی و کیفی میوه شامل شکل، وزن، حجم میوه، ابعاد طولی و قطری و نسبت طول به قطر هر میوه، رنگ و ضخامت پوست میوه، تعداد بذر، درصد آب میوه، اسیدیته قابل تیتراسیون ( TA ) و بریکس ( مواد جامد محلول TSS ) به تعداد ۲۲۷ ژنوتیپ پرداخته شد. داده های به دست آمده با استفاده از برنامه آماری spss تجزیه خوشه ای شده و گزینش مطلوب از میان توده ها صورت گرفت. نتایج حاصل از تجزیه کلاستر براساس داده های به دست آمده در خصوص صفاتی چون تعداد بذر در میوه، اسیدیته، مواد جامد محلول و نسبت tss/ta ، بیوتیپ ها انتخابی را با برش از فاصله ۱۵، آنها را به سه کلاستر تقسیم بندی نمود. به طوری که در کلاستر اول بیوتیپ هایی چون ۱۵،۱۶، ۸، ۱۸، ۹، ۱۴، ۱۲ قرار گرفته که همگی در یک گروه قرار داشتند. در کلاستر دوم نیز بیوتیپ های ۱۰، ۱۹، ۱۱ و ۴ قرار گرفته که همگی نیز در یک گروه قرار گرفته بودند. همچنین در کلاستر سوم نیز شاهد بیوتیپ هایی چون ۵، ۷، ۱ و ۳ بودند که آنها نیز در یک گروه قرار داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.