تعیین بکارگیری روش حل مساله بر سبک های یادگیری با مدیریت آینده پژوهی دانش آموزان دوره دوم متوسطه دخترانه شهر ساری.


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین بکارگیری روش حل مساله بر سبک های یادگیری با مدیریت آینده پژوهی دانش آموزان دوره دوم متوسطه دخترانه شهر ساری. دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین بکارگیری روش حل مساله بر سبک های یادگیری با مدیریت آینده پژوهی دانش آموزان دوره دوم متوسطه دخترانه شهر ساری.  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین بکارگیری روش حل مساله بر سبک های یادگیری با مدیریت آینده پژوهی دانش آموزان دوره دوم متوسطه دخترانه شهر ساری.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین بکارگیری روش حل مساله بر سبک های یادگیری با مدیریت آینده پژوهی دانش آموزان دوره دوم متوسطه دخترانه شهر ساری. :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف تعیین بکارگیری روش حل مساله بر سبک های یادگیری با مدیریت آینده پژوهی دانش آموزان دوره دوم متوسطه دخترانه شهر ساری انجام شده است که روش پژوهش مورد استفاده شبه آزمایشی می باشد، جامعه مورد مطالعه در این تحقیق کلیه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرساری به تعداد ۲۸۰۰ نفر و نمونه مورد مطالعه ۵۱ نفر می باشد.روش نمونه گیری در این پژوهش تصادفی طبقه ای است. ابزار مورد استفاده ،شامل پرسشنامه سبک یادگیری کلب ، پرسشنامه، آینده پژوهی می باشد..پرسش نامه ها را در اختیار اساتید راهنما و مشاور قرار داده و بدین ترتیب روایی صوری ومحتوایی ابزارها مورد تایید قرار گرفته اند و پایایی پرسش نامه سبک های یادگیری کلب در پژوهش رمضان زاده ۱۳۹۴ با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ در سبک تجربه عینی ۸۱/۰= ، سبک مشاهده تاملی ۸۰/۰= ، سبک مفهوم سازی انتزاعی۷۲/۰= و سبک آزمایشگری فعال ۷۵/۰= بدست آمده ، همچنین پایایی پرسشنامه آینده پژوهی در پژوهش حاضر با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۸۶/۰= بدست آمده که این مقادیر از لحاظ آماری معنادار و مورد تایید می باشد . به منظور تحلیل داده های آماری از آزمون تی مستقل استفاده شده است. یافته ها نشان داد که: بکارگیری روش حل مساله بر (تجربه عینی) دانش آموزان موثر نمی باشد. بکارگیری روش حل مساله بر (مشاهده تاملی) دانش آموزان موثر نمی باشد . بکارگیری روش حل مساله بر (مفهوم سازی انتزاعی ) دانش آموزان موثر نمی باشد . بکارگیری روش حل مساله بر (آزمایشگری فعال) دانش آموزان موثر می باشد. بکارگیری روش حل مساله بر (آینده پژوهی) دانش آموزان موثر نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.