تحلیل محتوا کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن براساس تکنیک ویلیام رومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوا کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن براساس تکنیک ویلیام رومی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوا کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن براساس تکنیک ویلیام رومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوا کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن براساس تکنیک ویلیام رومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوا کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن براساس تکنیک ویلیام رومی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

موضوع تحقیق تحلیل محتوا کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن براساس تکنیک ویلیام رومی است. هدف از پژوهش حاضر، تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی )متن، پرسش ها و تصاویر( از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس تکنیک ویلیام رومی در سال تحصیلی۶۹-۶۹ بوده است . روش تحقیق، در این پژوهش تحلیل محتوا کیفی است .جامعه مورد مطالعه در این پژوهش، کتاب علوم تجربی پایه ی پنجم ابتدایی ۱۳۶۹بود. ۹۰ درصد کتاب به عنوان نمونه، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. و نتایج به دست آمده نشان می دهد که متن کتاب علوم تجربی پایه پنجم با ضریب درگیری ۳۳/۰متنی تقریبا غیر فعال بوده . اما تصاویر کتاب با ضریب درگیری ۸/۰ نشان دهنده فعال و پویا بودن تصاویر است و دانش آموز را به تفکر وا می دارد .فعالیت های کتاب با ضریب درگیری ۲/۱نشان دهنده این است که فعالیت ها بسیار فعال بوده و دانش آموزان را درگیر کرده و فعالیت محور می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.