تاثیر الگوی تدریس تفکر قیاسی بر پرورش مهارت حدس و آزمایش در درس ریاضی پایه دوم ابتدایی مطالعه موردی دانش آموزان پایه دوم دبستان غیرانتفاعی امام حسین (ع) بیرجند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر الگوی تدریس تفکر قیاسی بر پرورش مهارت حدس و آزمایش در درس ریاضی پایه دوم ابتدایی مطالعه موردی دانش آموزان پایه دوم دبستان غیرانتفاعی امام حسین (ع) بیرجند دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر الگوی تدریس تفکر قیاسی بر پرورش مهارت حدس و آزمایش در درس ریاضی پایه دوم ابتدایی مطالعه موردی دانش آموزان پایه دوم دبستان غیرانتفاعی امام حسین (ع) بیرجند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر الگوی تدریس تفکر قیاسی بر پرورش مهارت حدس و آزمایش در درس ریاضی پایه دوم ابتدایی مطالعه موردی دانش آموزان پایه دوم دبستان غیرانتفاعی امام حسین (ع) بیرجند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر الگوی تدریس تفکر قیاسی بر پرورش مهارت حدس و آزمایش در درس ریاضی پایه دوم ابتدایی مطالعه موردی دانش آموزان پایه دوم دبستان غیرانتفاعی امام حسین (ع) بیرجند :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

درس ریاضی از درسهای مهم و بنیادین در دوران تحصیل دانش آموزان میباشد. اساس یادگیری ریاضیات حل مسیله است، حل مسیله بهعنوان پیچیدهترین بخش هر عملیات فکری شناخته میشود. در آموزش ابتدایی توجه به راهبردهای حل مسیله ازجمله حدس و آزمایش از اهمیت ویژهای برخوردار است زیرا حدس اولیه، کودک را به بحث کردن ترغیب مینماید و زمینه را برای تفکر ویفراهم میسازد و محرک او برای رفتن بهسوی پاسخ درست است. پژوهش حاضر باهدف تاثیر الگو تفکر قیاسی در جهت بهبود ضعف دانش آموزان در حدس و آزمایش انجامشده است. این پژوهش گزارش مطالعه موردی کلاس درس ریاضی پایه دوم، دبستانغیرانتفاعی امام حسین (ع) بیرجند با جامعه آماری ۲۲ دانشآموز میباشد که به روش درس پژوهی انجامشده است. یافتهها نشان میدهد که استفاده از این روش نتایجی اعم از بالا بردن علاقه و انگیزه دانش آموزان به یادگیری مطالب درسی، افزایش مشارکت آنهادر امر تدریس و همکاری با یکدیگر، پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با توجه به عملکرد آنها در آزمونهای محقق ساخته، افزایش سرعت و دقت آنها در حل مسایل مربوط به مجهول یابی در جمع و تفریق اعداد دورقمی و بهبود یادگیری با استفاده از مثال عینی در امر تدریس را به همراه داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.