پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خود نظم دهی فراشناختی و سبک های هویتی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خود نظم دهی فراشناختی و سبک های هویتی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر قم دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خود نظم دهی فراشناختی و سبک های هویتی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خود نظم دهی فراشناختی و سبک های هویتی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خود نظم دهی فراشناختی و سبک های هویتی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر قم :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

موضوع این مطالعه، پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودنظم دهی فراشناختی و سبکهای هویتی دانش آموزان دوره متوسطه دوم ناحیه چهار آموزش و پرورش شهر قم می باشد.جامعه آماری این مطالعه کلیه دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانهای دولتی منطقه ۴ آموزش و پرورش شهر قم بوده اند. تعداد افراد نمونه ۳۵۰نفر بودند که از این دانش آموزان به شکل تصادفی دو گروه شامل ۱۷۵ دانش آموز دختر و ۱۷۵ نفر پسر در پایه های تحصیلی اول، دوم و سوم دبیرستان و در سه رشته تحصیلی علوم ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی مورد بررسی قرار گرفت . پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه سبکهای هویت برزونسکی (۶G-ISI (و پرسشنامه راهبردهای خودتنظیمی پینتریچ و دیگروت(MSLQ( وپرسشنامه سازگاری تحصیلی سینها و سینگ(AISS ( صورت گرفته است.در این مطالعه، یافته های توصیفی از طریق توزیع فراوانی نمونه براساس ویژگی های جمعیت شناختی و یافته های استنباطی پژوهش از طریق تحلیل رگرسیون لوجستیک به دست آمده است.یافته های پژوهش نشان داده اند که بین سبک هویت اطلاعاتی وسازگاری تحصیلی دانش آموزان در سطح ۰۵/۰ رابطه معنادار مثبت وجود دارد و سبک هویت اطلاعاتی و همین طور تعهد سهم معناداری در معادله پیش بین نداشته است. همچنین بین خونظم دهی فراشناختی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان در سطح خطای کمتر از ۰۵/۰ رابطه معنادار است و خرده مقیاس های برنامه ریزی ،کنترل و پشتکار سهم معنا داری در معادله پیش بین نداشتندو در مورد تعیین سهم سبکهای هویت وخود نظم دهی فراشناختی در پیش بینی سازگاری از چهار متغیر سبکهای هویت فقط تعهد و از چهار متغیر خود نظم دهی فراشناختی ،تلاش و پشتکار و فعالیت در سطح خطای کوچکتر از ۰۵/۰ معنا دار هستند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.