اولویت بندی مولفه های تاثیر گذار یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر زابل با استفاده از مدل های سلسله مراتبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی مولفه های تاثیر گذار یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر زابل با استفاده از مدل های سلسله مراتبی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی مولفه های تاثیر گذار یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر زابل با استفاده از مدل های سلسله مراتبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی مولفه های تاثیر گذار یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر زابل با استفاده از مدل های سلسله مراتبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی مولفه های تاثیر گذار یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر زابل با استفاده از مدل های سلسله مراتبی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

متاسفانه در آموزش و پرورش به جای استفاده از روشهای تدریس فعال که باعث افزایش قدرت تفکر و اندیشیدن در دانش آموزان می شود، بیش از حد بر انباشت ذهن و تقویت حافظه و نیزبرانتقال اطلاعات و معلومات ذهن یادگیرندگان تاکید میشود .مدتهاست که در نظام آموزشی ایران معلمان با تکیه بر روش های سنتی ، به ویژه سخنرانی ، شاگردان را به حفظ و تکرار مفاهیم علمی ترغیبمی کنند در این پژوهش، به بررسی و رتبه بندی شاخص های یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهر زابل می پردازیم. جامعه آماری این تحقیق را کلیه معلمان مدراس ابتدایی شهر زابل تشکیل می دهند. به علت توزیع مکانی و حجم نسبتاوسیع جامعه آماری، جامعه نمونه در دو مرحله مشخص شد: در مرحله اول از کل مدارس ابتدایی شهر زابل ، ۱۲ مدرسه انتخاب شد. در مرحله دوم از مجموع معلم های این مدارس تعداد ۳۲ معلم به عنوان نمونه انتخاب شدند. سپس نتایج حاصل از تکمیلپرسشنامه با استفاده از مدل ویکور در ۱۰ مرحله مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.. نتایج بدست آمده از مدل مذکور، سلسلهمراتب و اولویت بندی شاخص های یادگیری مشارکتی را به این صورت نشان میدهد× شاخص انتخاب موارد درسی و مولفه هایتشریک مساعی به منظور تعلیم و یادگیری مشارکتی گروه ها با مقدار Q 172/0 بهترین رتبه را داراست. همچنین شاخصانتخاب راه های تهیه مواد یادگیری مشارکتی در رتبه دوم قرار دارد. شاخص برنامه ریزی برای هماهنگی و همکاری فعال با مقدار Q 409/0 در رتبه سوم قرار گرفته اند. شاخص انتخاب روش ها و متدهای مورد نیاز با مقدار Q 561/0 در جایگاه چهارم و تاسیس و آماده سازی گروه ها با مقدارQ 626/0در رتبه و جایگاه پنجم قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.